DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes

Facebook alternatief Android

Hi droidgebruikers,
 
Even een hele korte vraag. Sinds een aantal updates geleden, dus niet de recentste, is mijn FB app ronduit bagger. Op plekken waar ik volle bak H+ dekking heb moet ik constateren dat de FB app gewoonweg aangeeft 'geen verbinding'
 
Dit is natuurlijk wel een beetje frustie, maar valt mee te leven. Wat ik veel erger vind is dat ik sommige updates gewoon mis. Hiermee bedoel ik updates van mijn vriendenlijst maar ook van mezelf.
Gisteren heb ik een foto geupload, word door mijn Note ook aangegeven dat de foto is geupload. Waar o waar staat het kreng dan FB??
 
Nou weet ik wel dat er alternatieven zijn, maar welke vinden jullie het fijnste om te gebruiken?
 
Thanks voor de reacties 😉
5 Reacties 5
Janneke-Korbee

Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ik gebruik de "gratis" versie van Seesmic (die met reclame). Prima client, werkt lekker snel en loopt nauwelijks vast, ondersteunt meerdere clients. (Galaxy Tab P7500).
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik zelf gebruik de gewone facebook app voor de iPhone maar dat is ook echt een draak van een ding. Hoewel de nieuwste update een verbetering was 🙂
Ik ben er niet zo'n fan van in ieder geval. Ik denk dat Facebook zelf gewoon niet zo goed is in apps programmeren 😛
elroy944

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
de laatste update van vorige week heeft flink wat verbeteringen meegebracht, ik moet eerlijk zeggen alles werkt nu gewoon top icm facebook messenger
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
elroy944 schreef:
de laatste update van vorige week heeft flink wat verbeteringen meegebracht, ik moet eerlijk zeggen alles werkt nu gewoon top icm facebook messenger

Nou, dat klinkt al een stuk positiever:D. Nog meer mensen die dit hebben uitgeprobeerd?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, verouderd topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic