patricia1984

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Find offer en Search mobile online van mobiel verwijderen

Hoi,
 
Gisteren heb ik de App Tamago gedownload en inmiddels verwijderd, vond het echt een onzinnig iets. Maar nu zit ik met het probleem dat er op mijn mobiel de volgende apps (tenminste denk dat het een app is).. Find offer en Search mobile staan. Ik wil dit eraf hebben maar hoe doe ik dat? Ik heb het al zover gekregen dat Google weer mijn beginpagina is ipv Search mobile.
 
Ik heb al Ad Detector en Ad Network Detector erop staan maar die ziet deze 2 apps niet.
 
Alvast bedankt voor jullie hulp!
2 Reacties 2
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
patricia1984 schreef:
Hoi,

Gisteren heb ik de App Tamago gedownload en inmiddels verwijderd, vond het echt een onzinnig iets. Maar nu zit ik met het probleem dat er op mijn mobiel de volgende apps (tenminste denk dat het een app is).. Find offer en Search mobile staan. Ik wil dit eraf hebben maar hoe doe ik dat? Ik heb het al zover gekregen dat Google weer mijn beginpagina is ipv Search mobile.

Ik heb al Ad Detector en Ad Network Detector erop staan maar die ziet deze 2 apps niet.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hoi Patricia, dat is vervelend inderdaad. Zijn deze twee applicaties niet terug te vinden in applicatiebeheer ? Hier kun je komen door te klikken op instellingen, applicaties en dan applicaties beheren. Laat me even wat weten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic