QCSollie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia 7 plus Blijft herstarten

Vanaf medio juli 2018 heb ik een Nokia 7 plus. Een hele fijne telefoon die alles doet zoals die moet doen.

Echter heb ik 1 probleem... Sinds een week of twee als ik hem aan de lader leg, start die continu opnieuw op. De telefoon draait op Android 8.1.0.
Na het opnieuw opstarten hoef ik geen simcode in te voeren, alleen de toegangscode is genoeg om weer te kunnen bellen etc.

Ik heb heel veel telefoons gehad maar dit nog nooit meegemaakt, iemand een idee wat dit kan zijn? Is dit software of de hardware...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @QCSollie,

Heb je de meest recente software op het toestel geïnstalleerd? Check dat eerst even. Mocht dit ook het geval zijn dan zou je nog eens kunnen proberen om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel eerst een back-up van je gegevens! Is het probleem dan nog niet verholpen? Dan raad ik je aan het toestel te laten opsturen ter reparatie. Dat kan in één van onze Vodafone Winkels.

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @QCSollie,

Heb je de meest recente software op het toestel geïnstalleerd? Check dat eerst even. Mocht dit ook het geval zijn dan zou je nog eens kunnen proberen om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel eerst een back-up van je gegevens! Is het probleem dan nog niet verholpen? Dan raad ik je aan het toestel te laten opsturen ter reparatie. Dat kan in één van onze Vodafone Winkels.

Groetjes, Sharon
QCSollie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al het bovengenoemde heb ik gedaan. Heb ondertussen al 5 opladers geprobeerd en andere kabels. Telkens komt het probleem weer terug. Het valt op dat het probleem zich alleen voordoet als de telefoon wordt opgeladen via een stopcontact. Het probleem doet zich niet voor als ik de telefoon oplaad via een 12v aansluiting of computer/laptop.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic