Stroe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

updaten nodig

Update: door

Ik heb een updaten nodig ik heb nu 4.4.4 maar ik heb 5.0 nodig voor mijn rabo smartpin
Ik heb een updaten nodig ik heb nu 4.4.4 maar ik heb 5.0 nodig voor mijn rabo smartpin
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
De software update wordt bepaald door de fabrikant Stroe. Zij geven per toestel aan of de software beschikbaar komt of niet.

Om wat voor een toestel gaat het?
Via de instellingen en dan software update kun je controleren of het toestel up to date is.
Stroe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het gaat om vodafone smart 4 max ik heb het wel nodig de update voor mijn rabosmart pin op de markt

Stroe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het zegt dat mijn max 4 up to date ik baal als ik geen update krijg dan ben ik verplicht om een nieuwe mobiel aan te schaften maar ik heb geen geen om een nieuwe te kunnen kopen ik ben niet zo rijk de markten zijn all duur genog om er op ste staan

Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik er helaas bang voor dat er geen nieuwe software update gaat uitkomen.

Je zou eventueel dit ook kunnen aangeven bij de bank. Wie weet brengen zij hierdoor een update uit voor de app zodat hij alsnog beschikbaar komt. Wij kunnen daar helaas niks verder in betekenen.
vinaychandel121

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
i have 7.0 Nougat
Anonymous
Niet van toepassing
vinaychandel121 schreef:
i have 7.0 Nougat
What is your question regarding this vinaychandel121

Jeroenvandijk74

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Android 4.4.4 (KitKat) is alweer bijna 5 jaar oud en wordt niet meer gesupport door Google zelf, de bank zal dus bewust de keuze gemaakt hebben dit niet meer te ondersteunen (ondanks dat deze versie blijkbaar nog op ruim 10% van de Android apparaten draait).

Als je het nodig hebt voor smart-pin vrees ik dat je toch echt een nieuwe mobiel moet kopen. Dat hoeft niet de hoofdprijs te kosten, kijk bijvoorbeeld eens naar een Nokia 2.1 of een Nokia 3.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic