1
Vraag
2
Reacties
KlaasV

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App My Vodafone voor iOS

Ik wil de App ‘My Vodafone’ voor iOS 14 downloaden, is voor veel landen beschikbaar, maar Nederland staat er niet bij. Hoe komt dat en wanneer is deze wel te vinden en te installeren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @KlaasV 
Hieronder lees je hoe je dit kunt instellen.
Meer hierover lees je hier.

  1. Open Instellingen. 
  2. Tik op uw naam en tik vervolgens op 'iTunes Store en App Store'.
  3. Tik op uw Apple ID en tik vervolgens op 'Toon Apple ID'. Mogelijk wordt u gevraagd om in te loggen.
  4. Tik op 'Land/regio'.
  5. Tik op 'Wijzig land of regio'. Als u 'Wijzig land of regio' niet ziet, neem dan contact op met Apple Support.
  6. Tik op uw nieuwe land of regio en lees de algemene voorwaarden.
  7. Tik rechtsboven op 'Akkoord' en tik dan opnieuw op 'Akkoord' om de wijziging te bevestigen.
  8. Selecteer een betaalmethode en voer uw nieuwe betaalgegevens en factuuradres in en tik vervolgens op 'Volgende'. U moet een geldige betaalmethode invoeren voor uw nieuwe land of regio.1 Lees meer over hoe u de betaalinformatie van een Apple ID wijzigt of verwijdert

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @KlaasV,

Waarschijnlijk heb je je Apple store niet op Nederland geconfigureerd staan. 
Het heeft namelijk geen zin om de My Vodafone app van een ander land te downloaden.

Zodra de App store op Nederland staan, kun je de My Vodafone app downloaden van Vodafone Nederland zodat je het tegoed en je abonnement kunt inzien. 
 
 

KlaasV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat dachten ze bij de telefonische helpdesk ook. Ik kan nergens in de AppStore-instellingen iets daarover vinden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @KlaasV 
Hieronder lees je hoe je dit kunt instellen.
Meer hierover lees je hier.

  1. Open Instellingen. 
  2. Tik op uw naam en tik vervolgens op 'iTunes Store en App Store'.
  3. Tik op uw Apple ID en tik vervolgens op 'Toon Apple ID'. Mogelijk wordt u gevraagd om in te loggen.
  4. Tik op 'Land/regio'.
  5. Tik op 'Wijzig land of regio'. Als u 'Wijzig land of regio' niet ziet, neem dan contact op met Apple Support.
  6. Tik op uw nieuwe land of regio en lees de algemene voorwaarden.
  7. Tik rechtsboven op 'Akkoord' en tik dan opnieuw op 'Akkoord' om de wijziging te bevestigen.
  8. Selecteer een betaalmethode en voer uw nieuwe betaalgegevens en factuuradres in en tik vervolgens op 'Volgende'. U moet een geldige betaalmethode invoeren voor uw nieuwe land of regio.1 Lees meer over hoe u de betaalinformatie van een Apple ID wijzigt of verwijdert

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt @KlaasV?

KlaasV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, maar ik heb wel een idee waaar het aan kan liggen. Ik heb family-sharing aanstaan en mijn vrouw heeft nog een Italiaans nummer. Zou dat het euvel kunnen zijn en zo ja: wat is er aan te doen?

KlaasV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie ook https://discussions.apple.com/thread/252330154 waar ik het ook heb aangekaart

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Goed dat je het ook bij Apple hebt aangekaart @KlaasV. Als ik de eerste reactie daar bekijk dan lijkt jouw vermoeden te worden bevestigd. Mogelijk dat een medewerker van Apple daar ook nog met een reactie komt. We houden het in de gaten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic