1
Vraag
2
Reacties
Niwi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple TV

Bij het afsluiten van mijn abonnement las ik dat ik een half jaar Apple Tv kado zou krijgen. Hoe/waar activeer ik dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Niwi 
Welkom op de Community van Vodafone
Deze krijg je van Apple en staat los van Vodafone.

Het gratis Apple TV Plus-abonnement kun je als volgt activeren.

  • Zet je nieuwe Apple-product aan. Zorg ervoor dat je bent ingelogd met je Apple ID.
  • Open op 1 november de app Apple TV. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van het besturingssysteem geïnstalleerd hebt.
  • Zie je de aanbieding niet direct in beeld, scrol dan naar beneden in het gedeelte ‘Nu kijken’.
  • Tik op ‘Geniet 1 jaar gratis’.

Mogelijk moet je nu nog wat extra stappen doorlopen. Er kan bijvoorbeeld gevraagd worden naar je Apple ID of je betaalmethode.
 

Zo kan het ook:
Als je het product hebt gekocht dan zie je bij Instellingen direct bovenaan Een jaar gratis Apple TV+. Klik deze aan en dan krijg je 1 jaar gratis van Apple, Apple TV+. Zo heb ik dit ook gedaan en kan ik nu via mijn Apple TV naar Apple TV+.

Dit gaat via je aangekochte product, dus verder hoef je niets te doen met Vodafone.
Voorwaarden: https://www.apple.com/nl/promo/pdf/NL_TV_Plus_Promo.pdf
 


LET OP:
Na afloop van de gratis proefperiode wordt het abonnement automatisch verlengd. Op tijd opzeggen dus, over een jaartje. Let op: bij opzeggen wordt de gratis proefperiode direct beëindigd en je kunt Apple TV+ dan dus meteen niet meer gebruiken. Zeg dus zo laat mogelijk op!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Niwi 
Welkom op de Community van Vodafone
Deze krijg je van Apple en staat los van Vodafone.

Het gratis Apple TV Plus-abonnement kun je als volgt activeren.

  • Zet je nieuwe Apple-product aan. Zorg ervoor dat je bent ingelogd met je Apple ID.
  • Open op 1 november de app Apple TV. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van het besturingssysteem geïnstalleerd hebt.
  • Zie je de aanbieding niet direct in beeld, scrol dan naar beneden in het gedeelte ‘Nu kijken’.
  • Tik op ‘Geniet 1 jaar gratis’.

Mogelijk moet je nu nog wat extra stappen doorlopen. Er kan bijvoorbeeld gevraagd worden naar je Apple ID of je betaalmethode.
 

Zo kan het ook:
Als je het product hebt gekocht dan zie je bij Instellingen direct bovenaan Een jaar gratis Apple TV+. Klik deze aan en dan krijg je 1 jaar gratis van Apple, Apple TV+. Zo heb ik dit ook gedaan en kan ik nu via mijn Apple TV naar Apple TV+.

Dit gaat via je aangekochte product, dus verder hoef je niets te doen met Vodafone.
Voorwaarden: https://www.apple.com/nl/promo/pdf/NL_TV_Plus_Promo.pdf
 


LET OP:
Na afloop van de gratis proefperiode wordt het abonnement automatisch verlengd. Op tijd opzeggen dus, over een jaartje. Let op: bij opzeggen wordt de gratis proefperiode direct beëindigd en je kunt Apple TV+ dan dus meteen niet meer gebruiken. Zeg dus zo laat mogelijk op!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic