Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

De nieuwe iPhones!

Hallo allemaal


Welkom in het algemene iPhone topic van de Vodafone Community!

Ook dit jaar heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max. Via deze pagina wil ik jullie wegwijs maken met de verschillende topics waar jullie meer informatie kunnen vinden over de nieuwe iPhones, ervaringen kunnen delen en vragen kunnen stellen aan andere klanten óf Vodafone medewerkers.

hier.

hier.

Om het nog leuker te maken..
Krijg je exclusief bij Vodafone 6 maanden gratis Apple Music bij een bestelling van de nieuwe iPhone 11! Kijk voor meer informatie in dit topic.

Ik ben nieuw!
Allereerst welkom op de Vodafone Community! De Vodafone Community is er voor en door klanten. Hier kun je een antwoord vinden op je vraag, meepraten over onze producten & diensten of andere Community leden helpen met hun vragen.

Stel je vraag
Door middel van je My Vodafone of Facebook account kun je heel eenvoudig en snel een account aanmaken waarna je kunt deelnemen aan de Vodafone Community. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Heb je nog andere vragen? Stel ze gerust via dit topic.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb er gisteren naar gekeken en het was weer een leuke avond.
Echter, ik vraag me nog steeds af of ik wel moet overstappen van mijn X naar de 11.
De 11 Pro is mij iets te duur, dus dan zou het de 11 worden. Inleveren geeft bij Apple nog 330,- euro korting.
Dat zou natuurlijk ook super geweldig zijn als dit ook bij Vodafone kan, maar dat is allemaal weer via zo'n omweg.

Eerst nog maar even afwachten want de iWatch was ook wel super dit jaar.
Aangezien ik er daar nog geen van heb, misschien ga ik daar wel voor. Iemand tips?
RichardW01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

kan iemand mij vertellen waarom een Red Together abbo (zonder Ziggo) met een (zwarte) iPhone XR 64GB, voor 2 jaar en zonder aanbetaling nu ineens 61 Euro per maand is? Gisteren was deze nog 58 Euro per maand... Raar dat het 3 Euro duurder is sinds gisteren de nieuwste modellen van Apple bekend zijn geworden...

Ik neem aan dat dit een foutje is het maandelijkse bedrag toch echt onder de 58 Euro komt te liggen aangezien de iPhone XR nu bij de oudere modellen behoort...

Ik ontvang graag een reactie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RichardW01
Jammer dat je dit onder het nieuwe kopje zet van de nieuwe iPhone.
Maar goed, dat maakt verder niet uit, ik denk dat ik daar wel een antwoord op heb.

Als eerst, prijzen van toestellen gaan pas omlaag, meestal dan, als het nieuwe toestel er is. Dat is elk jaar zo en bij veel bedrijven, daarvoor moet je dus gewoon nog even wachten tot over 2 tot 3 weken. Dan heb je misschien kans dat de prijs iets lager gaat liggen. Nu is de prijs van de nieuwe iPhone ook nog niets eens te vinden. Dus ik zou zeggen, geduld hebben!

Daarnaast kan ik het verschil in prijs wel vinden hoor. Waarschijnlijk heb je eerst aangevinkt, WEL Ziggo klant te zijn, dan is de prijs hier 56,- euro per maand (dus zelfs nog 2,- euro goedkoper dan jij aangeeft) en als ik zeg GEEN Ziggo klant te zijn dan betaal ik opeens 61,- euro. Dus dat komt dan wel een beetje overeen met wat je zegt.

Denk dat je daar een foutje hebt gemaakt en dat dit je antwoord is 🙂
RichardW01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allereerst, het spijt me van de onjuiste plaats van mijn reactie.
Ik heb hier gisteren een screenshot van gemaakt om te kijken wat de prijzen doen na gisteravond (toch echt was de prijs 58 met de optie ZONDER Ziggo). Het blijft tot dusverre een onverklaarbaar verschil. Ik wacht zeker nog totdat de prijzen van de nieuwe toestellen bekend zijn.
Dank je alnsog voor je snelle reactie hoor 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic