1
Vraag
2
Reacties
Marion1895

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen meldingen Whatsapp meer

Hallo, sinds een paar dagen ontvang ik op mijn iPhone 6 geen meldingen meer van Whatsapp. Pas als ik de app open, ontvang ik nieuwe berichten. De verzender ziet ook dan pas het tweede vinkje. Voor zover ik kan zien staat in de instellingen alles goed. Heb toestel geforceerd afgesloten, maar dat heeft niets opgeleverd. Iemand een goede tip?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi Marion1895

Dat is niet handig! Je kan in het toestel én in Whatsapp zelf controleren of de instellingen van de meldingen correct staan.

  • In het toestel ga je naar Instellingen -> Whatsapp bij de lijst met apps. Vervolgens controleer je of je Ververs op achtergrond en Mobiele data aan staat. 
  • Bij Whatsapp ga je naar Instellingen -> Meldingen.

 

Helpt dit niet? Dan raad ik je aan om een back-up te maken van je chats in Whatsapp. Daarna verwijder je Whatsapp en installeer je de app opnieuw. Herstel daarna je chatgeschiedenis vanuit de back-up. 
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi Marion1895

Dat is niet handig! Je kan in het toestel én in Whatsapp zelf controleren of de instellingen van de meldingen correct staan.

  • In het toestel ga je naar Instellingen -> Whatsapp bij de lijst met apps. Vervolgens controleer je of je Ververs op achtergrond en Mobiele data aan staat. 
  • Bij Whatsapp ga je naar Instellingen -> Meldingen.

 

Helpt dit niet? Dan raad ik je aan om een back-up te maken van je chats in Whatsapp. Daarna verwijder je Whatsapp en installeer je de app opnieuw. Herstel daarna je chatgeschiedenis vanuit de back-up. 
Laat je weten of het gelukt is?

Marion1895
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Steven, alle instellingen stonden goed, dus toen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem opgelost!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super Marion1895 Dank je wel voor de terugkoppeling! Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic