Randstad38

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe opzeggen AppleMusic

Ik heb 6 maanden gratis gekregen bij een abonn verlenging Red Essential. Ik wil gèèn betaald abonnement na die tijd. Ik vind nergens waar ik Apple Music kan opzeggen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Randstad38 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hopelijk heb je er van genoten en jammer dat je niet door gaat. Heb het nu ook even en het is wel erg lekker, geen reclame en luisteren naar alles wat je echt zelf wil horen.

Maar ik begrijp het wel, het is toch 10,- euro per maand en dat loopt lekker op. Lees zo ie zo deze topic even: https://forum.vodafone.nl/apple-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-toge...

Bij de veelgestelde vragen staat deze opmerking:
Hoe kan ik Apple Music stopzetten?
Je kunt je Apple Music abonnement stopzetten via offers.vodafone.com/nl.


Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Randstad38 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hopelijk heb je er van genoten en jammer dat je niet door gaat. Heb het nu ook even en het is wel erg lekker, geen reclame en luisteren naar alles wat je echt zelf wil horen.

Maar ik begrijp het wel, het is toch 10,- euro per maand en dat loopt lekker op. Lees zo ie zo deze topic even: https://forum.vodafone.nl/apple-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-toge...

Bij de veelgestelde vragen staat deze opmerking:
Hoe kan ik Apple Music stopzetten?
Je kunt je Apple Music abonnement stopzetten via offers.vodafone.com/nl.


Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en laat nog even weten of het is gelukt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Randstad38 . Welkom hier!
Goed dat je op tijd aan de bel trekt, voor je in een betaald abonnement komt te zitten. Is het gelukt met de informatie die @Energieboy voor je gevonden heeft? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic