Marc van der Wo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe netweknaam #StayConnected - hinderlijk

De naam van het netwerk is gewijzigd in VFNL #StayConnected. Dat is leuk bedacht maar op mijn iPhone 8 blijft dat als tekst scrollen. Dat scrollen leidt verschrikkelijk af, als een soort reclame banner. Ik wil het uitzetten, hoe moet dat? Marc

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Marc van der Wolk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend en dat het niet prettig is, dan kan ik me voorstellen. Nu heb ik zelf een iPhone en heb er geen last van, hij loopt alleen als het scherm op het begin scherm staat maar niet als ik mijn telefoon aan heb en in het beeld kijk. 

Uitzetten is niet mogelijk. Je zal moeten wachten tot Vodafone de naam weer aanpast en terug gaat naar Vodafone NL. Tot die tijd blijft deze nieuwe, vanuit Vodafone, goedbedoelde tekst staan. Kan er jammer genoeg niets anders van maken op het moment 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Marc van der Wolk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend en dat het niet prettig is, dan kan ik me voorstellen. Nu heb ik zelf een iPhone en heb er geen last van, hij loopt alleen als het scherm op het begin scherm staat maar niet als ik mijn telefoon aan heb en in het beeld kijk. 

Uitzetten is niet mogelijk. Je zal moeten wachten tot Vodafone de naam weer aanpast en terug gaat naar Vodafone NL. Tot die tijd blijft deze nieuwe, vanuit Vodafone, goedbedoelde tekst staan. Kan er jammer genoeg niets anders van maken op het moment 

Marc van der Wo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Energieboy,

De scrollende tekst is helaas zichtbaar in bijna alle gevallen. Vanaf het aanzetten van de iPhone tot en met het gebruik van Apps. Ik vind het echt onhandig die scrollende reclame bar… Het leidt echt verschrikkelijk af. Goed bedoeld door Vodafone maar het is toch echt ondoordacht, de effecten ervan.

 

Groet! Marc

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hmm, dat zal het bij de iPhone 8 dus toch net even iets anders zijn.
Heb net gekeken op mijn oude iPhone 6 maar die heeft het dan weer niet. Vervelend, dat is het dan zeker. Want als iets beweegt dan ga je er toch naar kijken. Laten we hopen dat Vodafone snel iets anders bedenkt of weer gewoon terug gaat naar Vodafone NL. 

smortel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde.

Een heel goede bedoeling van Vodafone, maar doordat de netwerknaam nu in lengte is toegenomen is het een continue beweging op het scherm. Dit is echt een dagelijkse aandachtstrekker en zeer hinderlijk, wat volgens mij niet de bedoeling is.

Hopelijk passen ze dit snel aan want dit leidt allemaal af van de boodschap.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic