Beantwoord

oud chello mailaccount heractiveren

  • 13 september 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Het oude chello mailadres heeft mijn overleden moeder blijkbaar ook gebruikt als ID voor Apple. De iPad is naar een familielid gegaan en die moet nu inloggen met wachtwoord op de iPad. Die is niet bekend. Dus: nieuw wachtwoord aanvragen. Maar ..... die wordt naar het niet meer actieve chello adres gestuurd. Heeft iemand een praktische oplossing?

icon

Beste antwoord door Energieboy 14 september 2020, 08:55

Hoi @bert holman 
Je hebt kans dat Ziggo het account volledig heeft gewist (Chello is al zo’n oud mail adres)? Het beste wat je kan doen is via de website van Apple contact opnemen met hun klantenservice. Hoogstwaarschijnlijk kunnen die je wel verder helpen met het wacht woord en anders is er niet veel meer aan te doen. 

https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

https://support.apple.com/nl-nl/apple-id

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @bert holman ,

 

Volgens mij kun je het beste voor het Chello mail account contact opnemen met Ziggo (hiervoor o.a. UPC en Chello).

Wellicht dat er iets fout gaat bij de mailserver waardoor de mail niet aankomt. Check ook even in de spam.

Helaas geeft de Ziggo Service desk aan het niet te weten en het via de community te vragen. En via de opgegeven link ben ik in déze community terecht gekomen! Het chello mailaccount waar Apple de link naar stuurt om het wachtwoord aan te passen bestaat niet meer. Ik zit dus in een soort deadlock...

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @bert holman 
Je hebt kans dat Ziggo het account volledig heeft gewist (Chello is al zo’n oud mail adres)? Het beste wat je kan doen is via de website van Apple contact opnemen met hun klantenservice. Hoogstwaarschijnlijk kunnen die je wel verder helpen met het wacht woord en anders is er niet veel meer aan te doen. 

https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

https://support.apple.com/nl-nl/apple-id

Tnxs, ik ga dit ens uitproberen.

Reageer