Beantwoord

ringtone iphone 11 wordt automatisch zachter na 1 keer overgaan.

• 5 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 800 keer bekeken

Heb net een nieuwe iPhone 11. Heel vreemd maar als ik gebeld wordt verminderd het geluid na de eerste keer overgaan… Heb zitten zoeken wat dit kan zijn naar kan niets vinden.  Iemand een suggestie?

icon

Beste antwoord door Energieboy 6 augustus 2020, 07:56

Hoi @Aniwe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens mij komt dit doordat Face ID je herkent en zet het geluid alvast wat zachter voor je! Kun je uitzetten, onder instellingen. 

Instellingen:
- FACE ID en toegangscode
- Voorzieningen aandachtsdetectie uitschakelen!

En nog een andere tip om even naar te kijken is de belsignaal volume aanpassen op een iPhone: Open Instellingen en navigeer naar Horen en Voelen (Geluiden). Vervolgens vind je bij 'Beltoon en meldingen' een schuifschakelaar terug. Pas deze aan om het volume voor het belsignaal aan te passen. Dit heeft alleen betrekking tot het volume van geluiden voor meldingen en beltonen. Dit hoef je eigenlijk maar één keer instellen, dat is de reden waarom Apple de optie verplaatst heeft.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Aniwe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens mij komt dit doordat Face ID je herkent en zet het geluid alvast wat zachter voor je! Kun je uitzetten, onder instellingen. 

Instellingen:
- FACE ID en toegangscode
- Voorzieningen aandachtsdetectie uitschakelen!

En nog een andere tip om even naar te kijken is de belsignaal volume aanpassen op een iPhone: Open Instellingen en navigeer naar Horen en Voelen (Geluiden). Vervolgens vind je bij 'Beltoon en meldingen' een schuifschakelaar terug. Pas deze aan om het volume voor het belsignaal aan te passen. Dit heeft alleen betrekking tot het volume van geluiden voor meldingen en beltonen. Dit hoef je eigenlijk maar één keer instellen, dat is de reden waarom Apple de optie verplaatst heeft.

Hey @Aniwe . Welkom hier!

Met een nieuwe telefoon is er vaak nog een hoop uit te zoeken. Ik heb zelf nooit een Iphone gehad, maar gelukkig hebben we hier topper en Iphone liefhebber @Energieboy die alles (nou ja, bijna) over de Iphones weet! Hij heeft ook al een goede tip gegeven, zie ik wel. 

Is het hiermee opgelost, @Aniwe ? :-) 

Dank voor het antwoord. Ben het nu aan het uitproberen😁