1
Vraag
2
Reacties
JennySchaafsma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

toestel niet gebruikersklaar voor internet?!?

Na een ios update (14.1) krijg ik een bericht dat mijn telefoon niet gebruiksklaar  zou zijn voor internet. Hoezo? Alles werkt. Wat is dit?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

hey @JennySchaafsma . Als alles werkt, kan je de SMS gewoon negeren en hoef je verder niets te doen :-). 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jos88 
Logisch dat je niet na iedere update van jouw besturingssysteem op je mobiele telefoon zit te wachten op dit bericht. Je wilt dit bericht alleen ontvangen als dit ook echt van toepassing is. Het goede nieuws is dat er aan het einde van dit kwartaal hier een fix voor wordt verwacht. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

hey @JennySchaafsma . Als alles werkt, kan je de SMS gewoon negeren en hoef je verder niets te doen :-). 

JennySchaafsma
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat snap ik, maar dan is het überhaupt vreemd dat je zo’n sms krijgt, waarin vodafone zegt te zien, dat het niet werkt. Maar dank je wel voor je reactie!

Burtie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Of jullie stoppen met deze onzin te versturen.

Ik heb mijn telefoon nu 2 jaar en krijg nog steeds geregeld deze onzin-melding. STOP ERMEE

Burtie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mooie oplossing voor iets ergerlijks

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Burtie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik vind het natuurlijk vervelend dat je je er aan ergert en het is goed dat je dit hier laat weten. Hoe meer mensen hier een melding van maken, hoe beter. Of het gaat werken dat je deze melding straks niet meer krijgt, ik hoop het. 

Voorlopig maar gewoon elke keer weer wissen. Krijg hem zelf ook bij een update binnen, ik wis hem direct. Voor nu is dat denk ik de simpelste oplossing. Fijn weekend gewenst en geniet van het mooie weer 😊

Jos88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na elke software-update komt deze melding. 

Hou op hiermee!

Jos88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik sluit me hierbij aan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jos88 
Logisch dat je niet na iedere update van jouw besturingssysteem op je mobiele telefoon zit te wachten op dit bericht. Je wilt dit bericht alleen ontvangen als dit ook echt van toepassing is. Het goede nieuws is dat er aan het einde van dit kwartaal hier een fix voor wordt verwacht. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Niet dat ik er veel last van heb, ik verwijder gewoon het berichtje. Daarnaast, ik bekijk eigenlijk niet zo vaak mijn sms berichten. Maar het is wel goed dat Vodafone hier actie heeft ondernomen en dat het gefixt gaat worden 🙂 Bedankt Cecilia voor dit bericht. 

Jos88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fijn om te lezen dat er iets aan gedaan wordt.

Dank je @Cecilia voor je reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic