Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Toestelprijs icm abb

Hi,

Twee jaar geleden heb ik de nieuwe iPhone XS 64 GB besteld. Nu verloopt mijn tweejarig abb bijna en wil ik de nieuwe iPhone 12 Pro halen die (als het goed is) over een paar weekjes uitkomt. Ik was mijn factuur aan het bekijken en zag dus dat ik een korting had gehad op mijn huidig toestel. (van € 1.189,99 voor € 1.056,00). Ik heb deze direct besteld toen dit mogelijk was bij Vodafone, zat ook bij de 1e lichting.

Wat ik me afvraag is of dit standaard is wanneer je een abb icm een telefoon neemt, of dat het een (tijdelijke?) actie was. Namelijk best 'n mooie korting. Als dit namelijk niet het geval is, dan overweeg ik om nu een sim only af te sluiten en later de iPhone los te kopen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arjennn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar valt niets over te zeggen. Vaak is het wel zo dat Vodafone een korting kan aanbieden als je tegelijk een abonnement afsluit. Maar nu is daar gewoon nog niets over te zeggen. Je schrijft over een paar weken. Maar hou er rekening mee dat Apple al heeft laten weten dat de iPhone 12 (als ze hem zo gaan noemen) later uit komt! Dit heeft te maken met Corona. Het kan dus al snel “eind” oktober of november worden. Meer info kan je lezen op deze site: https://www.google.com/amp/s/www.appletips.nl/ifun/lancering-iphone-12-2021/amp/

Wat is verstandig? Als je kan wachten, wacht dan gewoon tot die uit komt en dan kan je op dat moment nog besluiten of je hem met, of zonder, abonnement koopt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arjennn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar valt niets over te zeggen. Vaak is het wel zo dat Vodafone een korting kan aanbieden als je tegelijk een abonnement afsluit. Maar nu is daar gewoon nog niets over te zeggen. Je schrijft over een paar weken. Maar hou er rekening mee dat Apple al heeft laten weten dat de iPhone 12 (als ze hem zo gaan noemen) later uit komt! Dit heeft te maken met Corona. Het kan dus al snel “eind” oktober of november worden. Meer info kan je lezen op deze site: https://www.google.com/amp/s/www.appletips.nl/ifun/lancering-iphone-12-2021/amp/

Wat is verstandig? Als je kan wachten, wacht dan gewoon tot die uit komt en dan kan je op dat moment nog besluiten of je hem met, of zonder, abonnement koopt. 

Arjennn
topicstarter
Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Arjennn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar valt niets over te zeggen. Vaak is het wel zo dat Vodafone een korting kan aanbieden als je tegelijk een abonnement afsluit. Maar nu is daar gewoon nog niets over te zeggen. Je schrijft over een paar weken. Maar hou er rekening mee dat Apple al heeft laten weten dat de iPhone 12 (als ze hem zo gaan noemen) later uit komt! Dit heeft te maken met Corona. Het kan dus al snel “eind” oktober of november worden. Meer info kan je lezen op deze site: https://www.google.com/amp/s/www.appletips.nl/ifun/lancering-iphone-12-2021/amp/

Wat is verstandig? Als je kan wachten, wacht dan gewoon tot die uit komt en dan kan je op dat moment nog besluiten of je hem met, of zonder, abonnement koopt. 

 

Thanks voor je snelle reactie! Logisch inderdaad dat daar nog niets over bekend is hoor! Denk dat ik dan inderdaad nog even afwacht en tegen die tijd besluit wat ik ga doen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Arjennn 
iPhones zijn ontzettend fijn in gebruik hé! Door alle jaren heen heb ik ook al wat iPhones versleten. Ik zie dat @Energieboy je al te hulp is geschoten. Heel fijn! Tegen die tijd mag je mij altijd wel een (privé)berichtje sturen, dan zorg ik dat je een speciale link per e-mail toegestuurd krijgt. Je kunt het aanbod dan even bekijken en de abonnementen met ietsjes meer korting bestellen. Altijd leuk toch! ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic