Sticky

Apple Music - nu 6 maanden gratis in combinatie met de nieuwste iPhone

  • 1 februari 2019
  • 45 reacties
  • 15317 Bekeken

Reputatie 6


Apple Music – Altijd en overal muziek luisteren via Vodafone


Apple Music is de ultieme streaming ervaring voor iOS én Android-gebruikers. Met Apple Music ontdek je nieuwe muziek die speciaal voor jou is gekozen. Luister je naar wereldwijde hitlijsten en ontdek je waar je vrienden naar luisteren. En dat allemaal via Vodafone. Zo kun je Apple Music gemakkelijk aan en- uitzetten en betaal je al je entertainment apps overzichtelijk via één factuur.

Ben jij een “Music is life"- type? Dan hebben we goed nieuws voor je! Er zijn nu twee mogelijkheden voor jou om hier gratis gebruik van te maken:

Wanneer je je als nieuwe Apple Music abonnee aanmeldt via Vodafone, ontvang je nu de eerste 3 maanden gratis. Daarna betaal je €9,99 via jouw maandelijkse Vodafone-factuur. Verder zijn er geen verplichtingen. Je kunt maandelijks opzeggen.

Daarnaast hebben we een mooie aanbieding in combinatie met de nieuwe iPhone. Iedere klant die tussen 13 september en 3 december 2019 de iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max of iPhone 11 koopt (in combinatie met een consumenten Vodafone abonnement) krijgt 6 maanden gratis Apple Music cadeau.

Dus, kort samengevat:
· 3 óf 6 maanden gratis Apple Music
· Al je entertainment apps via Vodafone overzichtelijk op één factuur
· Je krijgt het individuele Apple Music account
· Na de acties van 3 of 6 maanden betaal je €9,99 via je Vodafone-factuur.
· Meer informatie over de voorwaarden van beide acties lees je hier.

Voor wie?
3 maanden: voor nieuwe & bestaande Vodafone klanten die nog niet eerder gebruik hebben gemaakt van de Apple Music promotie.

6 maanden: voor nieuwe & bestaande Vodafone klanten die de nieuwe iPhone tussen 13 september en 3 december kopen in combinatie met een Vodafone abonnement. Let op: deze 6 maanden gratis Apple Music geldt ook wanneer je al eens gebruik hebt gemaakt van een Apple Music promotie.

Gebruik maken van 3 maanden gratis Apple Music? Dat doe je zo:
  1. Activeer via de Vodafone Entertainment pagina
  2. Als het registeren gelukt is, krijg van je ons via SMS een bevestiging
  3. Klik op de link in de SMS om je (proef)abonnement te verifiëren
Gebruik maken van 6 maanden gratis Apple Music? Dat doe je zo:
  1. Koop vanaf 13 september de nieuwe iPhone 11 in combinatie met een Vodafone abonnement
  2. Je krijgt van ons een SMS wanneer jouw Apple Music cadeau klaar staat!
  3. Klik op de link in de SMS en activeer je Apple Music cadeau
  4. Gelukt! Je ontvangt een bevestigings-SMS. Klik op de link in deze SMS en koop je Apple ID en geniet van Apple Music!
Aan het einde van de actie...
Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Apple Music? Dan hoef je verder niets te doen. Apple Music blijft actief en je betaalt maandelijks €9,99 via je Vodafone rekening. Het abonnement blijft maandelijks opzegbaar via de Vodafone Entertainment pagina
Let op: beëindig je de actie zelf binnen de actietermijn? Dan stopt Apple Music op het einde van de volledige actieperiode.

Is er nog iets onduidelijk? Bekijk dan eens de veel gestelde vragen over deze actie in bijgevoegd bestand. Of stuur ons een reactie onder dit topic.

Veel plezier!


Verkorte link naar dit topic: http://www.vodafone.nl/act/c/AppleMusic-topic

Bijgevoegd: Algemene Voorwaarden Apple Music

45 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Wat geweldig zeg, misschien ga ik dit wel doen. Al hoewel ik nu ook al gratis luister naar Spotify, met reclame, maar dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Misschien de moeite waard om Apple Music eens 3 maanden uit te proberen 🙂
Ik zou zeggen doen @Energieboy 🙂 Leuke manier om een product te leren kennen 🙂
Oh nee! Ik heb Apple Music net geactiveerd voor mijn dochter, 3 maanden gratis. En nu heb ik het per ongeluk beëindigd, wat betekent dat het direct beëindigd wordt en niet pas na afloop van de 3 gratis maanden. What to doooooo?
Reputatie 1
Badge +3
@Naomy86

Hoi dat is best lastig, ik heb dit gevonden hier over :

Als u uw abonnement tijdens de proefperiode opzegt, hebt u direct geen toegang meer tot de catalogus en andere functies van Apple Music.

Hier onder staat nog een link met meer info over hoe of je in je apple account met je muziek proef abonnement meerder opties hebt voor aanpassingen binnen de proef periode, hopelijk staat er nog wat nuttige bij voor jou probleem S6 :

https://www.iculture.nl/tips/apple-music-opzeggen/

Gr.
Pred..
Helaas zijn die opties er niet 😩😩😩😩😩
Reputatie 1
Badge +3
Op welke manier heb je het geprobeerd, via je phone in de instellingen of met je iTunes of apple account en waar heb je precies naar gekeken, zo kunnen we iets verder meedenken Naomy.
Apple is best lastig met hun producten bij opzeggingen ervan je kan ook vaak best veel aan info kwijt raken daar mee.
Maar in dit geval heb je alleen een proef periode stop gezet je zou zelfs denken dat je die 3 mnd nog gewoon zou kunnen gebruik door de instellingen weer op de juiste manier terug te zetten,
Maar dan hebben we wel wat meer info nodig wat je al geprobeerd hebt en kunnen we verder zoeken naar de juiste oplossing.
Gr.
Via de muziek app en via iTunes heb ik gekeken. Ik heb het 3 maanden gratis abonnement geannuleerd, om te voorkomen dat het na de 3 maanden betaald verder zou gaan. Echter, wist ik niet dat de dienst dan direct zou stoppen. De enige keuze die ik nu heb, is het abonnement betaald hervatten.
Abonnementen lopen altijd pas af na de proefperiode, ook bij tussentijds opzeggen, ik vind dit echt jammer!!!

ik kan geen foto meesturen want het is te groot. Maar er is alleen de optie om het betaald te hervatten.
Reputatie 1
Badge +3
Naomy
Eerst even dit:
Had je al betaalde muziek nummers van I tunes op je pc staan.
Is het op dit moment dan zo dat je die nog gewoon helemaal kan afspelen zonder reclame in het nummer.
Kan je nu muziek downloaden op je pc met I tunes zonder dat je moet betalen ?

Verder :
deze info vind je allemaal onder kopje I tunes abonnement aanpassen :

Wat staat er onder kopje abonnement, staat een prijs bij en verder het soort abonnement zoals>> individueel >>gezin >>proef >>>>> welke datum staat daar bij>>>>verloopt op ?

Verder helemaal onder in het zelfde betaaldeel van i tunes staat annuleer abonnement >>> staat>>>als je nu annuleert heb je nog tot (staat een datum) >>>> toegang tot je abonnement ? welke datum staat daar bij.

Is kijken of we dan zien hoe je account er nu voor staat.
Gr.
Goede tip @PredRob! Echter kun je dit daarmee niet aanpassen.
Je mag ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Wij kunnen dan kijken of we het kunnen herstellen voor je omdat dit via ons gaat.
Hi Rob, van mijn dochter kan het NIET. Er komt dan en pop-up om me betaald aan te melden bij Apple Music. Van mij lukt het allemaal wel, maar ben daar niet mee ingelogd en ik heb zelf al jaren een betaald abonnement bij Apple Music.

Onder het kopje abonnement staan al die opties (individueel, gezin, jaar) maar er staat GEANNULEERD 21-2-2019 bij de datum bovenaan. Er staat geen andere datum tot wanneer ik toegang heb tot Apple Music, er staat alleen geannuleerd.

Wat je zegt, herken ik wel, want normaal gesproken zie je tot wanneer je proefperiode loopt. Apple is hier slim geweest en dat vind ik jammer!

Ondanks alle berichten, en normaliter eindig ik een proefperiode ook meteen na het aansluiten - dan stopt het abbonement pas ná afloop van de proefperiode - stopt Apple Music DIRECT als je het beeindigt en dus NIET na afloop van de 3 maanden!!!

Moderator edit: Correctie: indien je voor de einddatum het beëindigd, dan zal het per de einddatum van de proefperiode beëindigd worden.
Reputatie 7
Badge +17
Beste @Naomy86
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een proef abonnement afsluiten bij Apple Music direct is heel iets anders dan het afsluiten via Vodafone. Als je het direct bij Apple Music had gegaan dan kon je direct je abonnement stoppen en dan zou die pas na 3 maanden helemaal stoppen en zat je nergens aan vast. Maar bij Vodafone verloopt dit heel anders, je gaat een abonnement aan bij Vodafone en die gaat een abonnement aan bij Apple.

Steven heeft je al laten weten dat je het best even contact op kunt nemen door een berichtje te sturen naar Vodafone via Facebook of Twitter. Dan kunnen ze daar voor je kijken of ze het nog voor je kunnen herstellen.
Hahaha thanks voor je bericht @Energieboy ik ga het even checken.
Ja, dit is dus anders helaas.....ik dacht vooruit te denken en de gratis 3 maanden alvast te stoppen.
Snap ik @Naomy86
Het staat er nu ook in, zodat andere klanten hiervan op de hoogte zijn. Ik zie dit wel trouwens in de voorwaarden staan.

Correctie: indien je voor de einddatum het beëindigd, dan zal het per de einddatum van de proefperiode beëindigd worden.
Reputatie 1
Badge +3
Ja, dit is dus anders helaas.....ik dacht vooruit te denken en de gratis 3 maanden alvast te stoppen.
Hoi Naomy
ik zie dat je er ondertussen uit bent gekomen wat of het probleem was en dat in het geval van je dochtersl het via Vodafone is aggesloten en niet Apple. Ik lees hier ook verder dat Vodafone hier voor hun eigen regels hebben opgesteld .
Wel fijn voor je dat je nu in ieder geval weet waar of het probleem zat ..
Gr..

Moderator edit: De regels van Vodafone zijn hetzelfde als de regels van Apple. De proefperiode wordt beëindigd per de einddatum. Ook al stop je het abonnement eerder.
Reputatie 7
Badge +16
Ik geniet volop met Deezer 😎!
Reputatie 7
Badge +17
Ik geniet volop met Deezer 😎!
Ik nu eigenlijk met de gratis Spotify met reclame, maar oh, zo erg is het niet.
Zit er nog hard over na te denken of ik dit nu wel of niet wil proberen voor 3 maanden 🙂
Ik heb het zojuist voor mijzelf geactiveerd @Energieboy @SamsungExpert
Puur om te testen 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb het zojuist voor mijzelf geactiveerd @Energieboy @SamsungExpert
Puur om te testen :)

Ik moet het nog doen.
Geen tijd voor gehad, komt goed. 😁
Reputatie 7
Badge +17
Mag ik ook een advies geven aan iedereen die gebruik maakt van content blokkade voor betaalde internetdiensten? Want dan werkt het niet om je aan te melden via Vodafone. Je moet dan eerst de blokkade laten verwijderen door de klantenservice van Vodafone.

Aangezien ik mijn blokkade graag laat staan, en er dus nu ook zeker van ben dat ik geen betaalde internetdiensten kan ontvangen, zonder dat ik het wil, heb ik pech en kan ik geen gebruik maken.

Het klopt inderdaad @Energieboy dat als je een blokkade op je nummer hebt staan voor content (Payinfo), het niet mogelijk is om dit te activeren.
Reputatie 7
Badge +17
Het klopt inderdaad @Energieboy dat als je een blokkade op je nummer hebt staan voor content (Payinfo), het niet mogelijk is om dit te activeren.
Oké, dan laat ik het verder zo.
Wil deze niet weer open zetten, ben blij dat ik geen onverwachte abonnementen krijg.
Dus dan wens ik iedereen veel plezier met deze actie 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb het zojuist voor mijzelf geactiveerd @Energieboy @SamsungExpert

Puur om te testen :)


Als je maar niet overstapt naar een appel 😜😉
Reputatie 7
Badge +17
Ik dacht ook al, Steven en proberen met een Apple?
Volgens mij gaat er iets mis bij Vodafone :P

Pas op hoor, er zijn grenzen 🙂
Nee hoor, ik blijf bij Android. Maar ik vind wel dat ik onze acties of producten moet uitproberen zodat ik op de hoogte ben van het product of actie. Ik probeer dit soort acties dan ook graag uit 🙂

Reageer