Sticky

De nieuwe iPhones!

Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ja hoor, hij is er: Dualsim iPhone met twee fysieke simkaarten

Voor mensen die graag 2 SIMkaarten willen gebruiken is dit een mogelijkheid 🙂
Kijk voor meer info: https://www.iculture.nl/reviews/iphone-fysieke-dualsim-review/
Het lijkt erop dat ook Vodafone de interesse in de esim een beetje wil verdoezelen.
Want inmiddels heb ik al 4 tabbladen open staan van gesloten esim topics die allemaal naar deze topic worden doorgestuurd. En eigenlijk gaat dit topic in zijn geheel niet over esim ontwikkeling dan wel status ervan.
Wat dus aangeeft dat ook Vodafone NL het zo lang mogelijk wil tegen gaan houden.
@roelandp wat bedoel je met ***
Steven schreef:

@roelandp wat bedoel je met ***

*wij
*willen
*esim
Op dit moment wordt dit nog niet ondersteund @roelandp. Wij hebben het intern aangekaart dat hier vraag naar is. Mocht de e-sim er komen, dan kun je dit teruglezen op onze website. Op dit moment is er niks bekend of de e-sim gaat komen.
Reputatie 7
Badge +17

*Steven
*Wilde
*Duidelijkheid

😜
🤔 Laten we het eens anders benaderen...🤔
ik neem aan dat ook Vodafone aan milieu wetgevingen wil en moet voldoen?
nou dan zou ik zeggen weg met die plastic sim kaart en hallo E-sim.
Alles in het kader van afbouwen plastic soup en verspilling van metalen is al reden genoeg om over te stappen naar de E-sim.
In zoveel landen is al gebleken dat de E-sim werkt dus het wiel hoeven jullie ook al niet uit te vinden!
Vodafone maak die stap en steek jullie kop boven maaiveld uit om de conculega telefoon providers voor te zijn.🤗
19Frank64 schreef:

🤔 Laten we het eens anders benaderen...🤔
ik neem aan dat ook Vodafone aan milieu wetgevingen wil en moet voldoen?
nou dan zou ik zeggen weg met die plastic sim kaart en hallo E-sim.
Alles in het kader van afbouwen plastic soup en verspilling van metalen is al reden genoeg om over te stappen naar de E-sim.
In zoveel landen is al gebleken dat de E-sim werkt dus het wiel hoeven jullie ook al niet uit te vinden!
Vodafone maak die stap en steek jullie kop boven maaiveld uit om de conculega telefoon providers voor te zijn.🤗

https://www.vodafone.nl/midden-groot-bedrijf/artikel/ict-helpt-het-klimaat/
Reputatie 7
Badge +17
Haha, geweldig gevonden @19Frank64 😉
Ja dat is nog eens een goede Vodafone... Kom maar op met je eSim 🙂

Reageer