1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Wat vinden jullie van de opvolgers van de 2017 iPhone X? De iPhone Xs en de IPhone Xs Max die 12 september 2018 gepresenteerd zijn door Apple. Met de nieuwe A12 Bionic chip. En een nieuwe grootste iPhone ooit van Apple, de Xs Max met een scherm van 6.5 Inch.
Met 64GB, 256GB en 512GB aan interne opslag. Daar hangt wel een prijskaartje aan. Welke kies je?
Laat het hier weten.
28 Reacties 28
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Geweldig... alleen TE duur!
Sorry, ik ben een hele erge Apple fan maar dit gaat echt boven mijn pet.

1500,- euro voor een toestel (en dan nog niet eens de duurste iPhone Xs Max met 256GB).
Wil je daar ook nog eens een verzekering bij dan betaal je nog eens 229,- euro extra bij Apple

Kom op zeg, daar heb ik een nieuwe tablet voor of zelfs een computer 🙂
Denk dat ik het dit jaar maar een keer niet doe en mijn iPhone X nog maar even blijf gebruiken. Echt veel verschillen kan ik niet vinden dan alleen de grote, iets snellere chip en wat handige dingen met foto's maken. Nou, daar krijg je mij nu echt niet mee over.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Voor mensen die wel graag een iPhone willen aanschaffen, kijk eens op de website van Vodafone. Pre-order vanaf vrijdag 14 september 2018 om 09:00 uur.

Heb je al een contract en wil je deze verlengen, dit kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract is. Je einddatum kan je opzoeken in My Vodafone. Wil je al eerder verlengen dan kan dit ook! Al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, kun je verlangen met een nieuw toestel. Met een Sim Only kan je je abonnement zelfs al verlengen na 2 maanden. Lees hier alles over op de pagina van Vodafone Next.

Wil je hem heel graag, kijk dan vandaag nog even wat het beste voor je is en zit vrijdag 14 september 2018 klaar om 09:00 uur om je nieuwe iPhone te bestellen. In ieder geval veel plezier!
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Op zich wil ik vernieuwen. Maar idd is de prijs wel een beetje erg hoog aan het worden. Misschien dat VF nog een beetje toestelkorting wil geven bij verlenging. Maar ik ben dr bang voor. Zie het morgen wel.
Wel zijn de nieuwe iPhones weer een paar mooie staaltjes vakwerk. Zien er weer goed uit. Met name de iPhone Xs Max spreekt mij aan. Het grote scherm vind ik prachtig. Zal bij mij dan de 256 GB worden. Zoals de “normale” X die ik nu heb, ook heeft.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik ben erg te spreken over de iPhone X en de iPhone Xs lijkt de X qua prestaties in ieder geval te overtreffen. Helaas moet ik nog een jaartje wachten alvorens ik een nieuwe kan aanschaffen.

De kleurtjes van de nieuwe iPhone Xr vind ik trouwens ook wel wat hebben. Voor ieder wat leuks!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik koop hem eigenlijk altijd het liefst los, maar als een abonnement ook lekker bekt, ja waarom zou je het dan niet doen. Ben nog niet zo lang klant bij Vodafone maar het is misschien wel een optie. Hmmm, dan toch straks maar even kijken om 09:00 uur?!? Chips, ik ben toch nieuwsgierig 🙂
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
iPhone XS Max 256GB Space Grey is binnen.
Nu nog wachten op me Apple Leather Case die morgen komt als het goed is.

Nu is mijn vraag, zijn er mensen die ook bij zo een dure iPhone eventueel AppleCare+ aanschaffen?
Het is 229 euro, best een dure aanschaf, maar geeft het nou echt zoveel extra buiten de gewone 2 jarig Vodafone garantie en/of 1 jarig Apple garantie.

Stel ik neem AppleCare+ ben ik dan ook verplicht als de telefoon omruilen dit door te geven aan Vodafone, neem aan dat jullie het IMEI willen weten.. en dat de 2 jarig Vodafone garantie dan kom te vervallen?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hello peeps,

Heb de XS binnen. Super snel en super fijn!

Een gek puntje. Wanneer ik de camera open is er af en toe een kleine haptic feedback tik. Hoort dit? Heeft iemand anders daar last van?
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi, eerste ervaringen met mijn Max zijn prima. Alleen tweestaps verificatie liet het even afweten. Nu inmiddels wel ok. Een super toestel. Mooi scherm. Vooral de grootte vind ik erg fijn om mee te werken. Snelheid is te gek. Kortom eerste indruk: super machine. Laat ook de weten hoe het jullie vergaat.
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Arsance wrote:
Hello peeps,

Heb de XS binnen. Super snel en super fijn!

Een gek puntje. Wanneer ik de camera open is er af en toe een kleine haptic feedback tik. Hoort dit? Heeft iemand anders daar last van?


Ik heb het net even een aantal keren getest en inderdaad: ik heb ook af en toe een klein haptic feedback tikje. Geen idee of het zo hoort of dat het gewoon een foutje is maar vind het niet storend
EDIT: Ik heb ook de XS.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Heb nog een vraagje, nog gebak gehad de afgelopen week? Zou wel zo moeten zijn. ?
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Zijn er op dit forum toevallig leden die problemen hebben met verbindingen van de XS of XS max? Lees hierover hier en daar wat berichtgeving. Wegvallende internet verbindingen etc. Zelf nog niet ondervonden, dus was even benieuwd. Ik hoor/zie wel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Heb nog een vraagje, nog gebak gehad de afgelopen week? Zou wel zo moeten zijn. ?

Jazeker! Onderstaande kanjer heeft héél goed gesmaakt :heart_eyes: Ruud001

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Zijn er op dit forum toevallig leden die problemen hebben met verbindingen van de XS of XS max? Lees hierover hier en daar wat berichtgeving. Wegvallende internet verbindingen etc. Zelf nog niet ondervonden, dus was even benieuwd. Ik hoor/zie wel.


Ik heb hier in ieder geval niets over gelezen (gelukkig).. :relaxed:
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ik zou graag wat meer meningen willen horen die geüpgrade zijn van een iPhone X naar een iPhone XS Max.

Hebben jullie ook het gevoel dat de XS Max een mooie iPhone is maar toch soms de grote waardeert van de normale X?
Ik vind het een prachtige telefoon en mooi scherm en sneller dan mijn vorige X maar heb toch soms me twijfels als ik weer me iPhone XS Max, en alles met 2 handen moet doen en of ik er wel goed aan heb gedaan om zo snel van de X naar de XS Max te gaan.
Terwijl toen ik van een 7 Plus naar een X ging weer de breedte miste van de 7 Plus.
Ik vind de XS Max ook best een zwaar toestel, wat ik dan ook denk dat gebruikersgemak wat moet inleveren.
Misschien moet ik eraan wennen van de gewone X naar de XS Max of ben ik toch meer trouw aan de formaat van de X?

Meer mensen die twijfelen en toch weer hun XS Max binnen de 14 dagen retour zou willen doen?
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Reem0nN wrote:
Ik zou graag wat meer meningen willen horen die geüpgrade zijn van een iPhone X naar een iPhone XS Max.

Hebben jullie ook het gevoel dat de XS Max een mooie iPhone is maar toch soms de grote waardeert van de normale X?
Ik vind het een prachtige telefoon en mooi scherm en sneller dan mijn vorige X maar heb toch soms me twijfels als ik weer me iPhone XS Max, en alles met 2 handen moet doen en of ik er wel goed aan heb gedaan om zo snel van de X naar de XS Max te gaan.
Terwijl toen ik van een 7 Plus naar een X ging weer de breedte miste van de 7 Plus.
Ik vind de XS Max ook best een zwaar toestel, wat ik dan ook denk dat gebruikersgemak wat moet inleveren.
Misschien moet ik eraan wennen van de gewone X naar de XS Max of ben ik toch meer trouw aan de formaat van de X?

Meer mensen die twijfelen en toch weer hun XS Max binnen de 14 dagen retour zou willen doen?


Reem0nN Ik kan me best vinden in jou ervaringen. Ik ben van de 5s maar de 6 Plus gegaan en dat vond ik ook niet zo heel lekker. Wel mooi groot scherm, maar toch. Daarna de normale 6s gekocht. En dat viel me toch weer wat tegen, terwijl het een super toestel is. Net iets te klein scherm. Oké. Daarna de Jet Black 7 Plus en dat vind ik nog steeds de fijnste en mooiste ooit.
Tja, toen was daar de X. Super toestel en echt een vernieuwing. Alleen toch weer een voor mijn gevoel dat (te) kleine scherm. Wel langer maar ook smaller. En dan nu de Max. Tot nu toe volgens mij de beste ooit. Mooi scherm, lekker vlot, typt super en ook nog eens een mooie gouden kleur. Ik ben er superblij mee. Hoop alleen dat ik geen verbinding problemen krijg.
Nee, deze is een blijvertje. Misschien wel voor twee jaar...?
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ruud001 wrote:

Reem0nN wrote:
Ik zou graag wat meer meningen willen horen die geüpgrade zijn van een iPhone X naar een iPhone XS Max.

Hebben jullie ook het gevoel dat de XS Max een mooie iPhone is maar toch soms de grote waardeert van de normale X?
Ik vind het een prachtige telefoon en mooi scherm en sneller dan mijn vorige X maar heb toch soms me twijfels als ik weer me iPhone XS Max, en alles met 2 handen moet doen en of ik er wel goed aan heb gedaan om zo snel van de X naar de XS Max te gaan.
Terwijl toen ik van een 7 Plus naar een X ging weer de breedte miste van de 7 Plus.
Ik vind de XS Max ook best een zwaar toestel, wat ik dan ook denk dat gebruikersgemak wat moet inleveren.
Misschien moet ik eraan wennen van de gewone X naar de XS Max of ben ik toch meer trouw aan de formaat van de X?

Meer mensen die twijfelen en toch weer hun XS Max binnen de 14 dagen retour zou willen doen?
Reem0nN Ik kan me best vinden in jou ervaringen. Ik ben van de 5s maar de 6 Plus gegaan en dat vond ik ook niet zo heel lekker. Wel mooi groot scherm, maar toch. Daarna de normale 6s gekocht. En dat viel me toch weer wat tegen, terwijl het een super toestel is. Net iets te klein scherm. Oké. Daarna de Jet Black 7 Plus en dat vind ik nog steeds de fijnste en mooiste ooit.
Tja, toen was daar de X. Super toestel en echt een vernieuwing. Alleen toch weer een voor mijn gevoel dat (te) kleine scherm. Wel langer maar ook smaller. En dan nu de Max. Tot nu toe volgens mij de beste ooit. Mooi scherm, lekker vlot, typt super en ook nog eens een mooie gouden kleur. Ik ben er superblij mee. Hoop alleen dat ik geen verbinding problemen krijg.
Nee, deze is een blijvertje. Misschien wel voor twee jaar...?


Ruud001

Dat is goed om te horen dat je tevreden bent.
ik heb ook even goed opgelet op problemen, zoals een geel OLED scherm, en verbindingsproblemen.. gelukkig er vaar ik dat niet.
Display kan zelfs nog meer helderheid dan de gewone X al kon War ik zo even naast elkaar heb gelegd!
Er is misschien wel 1 irritatiepunt en ben benieuwd of alle iPhones dat hebben want de gewone X heeft dat niet.
Is dat als ik me XS Max soms vastpak een klik te horen is, heb toen gelijk even getest zonder case erom, en als ik hem lichtjes aan beide kant een kleine twist geef of draai, echt een tikje maar hoor je soort gekraak.
Weet niet of dit iets zorgelijks is en hem toch terug moet sturen dan
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Poeh, das toch vreemd. Zou het in ieder geval even goed in de gaten houden. Het lijkt me niet normaal. En bij twijfel, Apple bellen of naar de Applestore gaan. Succes.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Zijn er mensen die problemen hebben met het opladen van hun iphone? Ik lees verschillende problemen op het internet.

Zo heb je bij sommige toestellen dat het opladen niet herkend word wanneer het scherm niet geactiveerd is

of bij het foto’s nemen dat er een soort beauty filter op zit

merken jullie hier wat van?
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi , dat lees ik ook, maar kan niet zeggen dat ik daar last van heb. Schijnt ook dat niet iedere iPhone dat heeft Mocht je er zelf last van hebben, zou ik dat direct bij Apple melden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic