ClaudiaTiemens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foto’s overzetten van Telefoon naar Laptop

Hoi,
Ik heb een Iphone 5. Ik wil graag mijn foto’s van mijn mobiel op mijn laptop krijgen. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Heb al meerdere dingen geprobeerd maar het wil me niet lukken.
Groeten.


Moderator edit: Topic verplaatst van prepaid naar Apple. Omdat het gaat over iTunes en een iPhone.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ClaudiaTiemens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat voor een laptop is dat? Als je een Apple MacBook hebt dan is dat heel eenvoudig te doen door ook op je laptop in te loggen met je Apple account, waar je ook mee bent ingelogd via je mobiel. Apple zet namelijk, als je bij de instellingen alles juist hebt staan, al je foto's in je eigen iCloud en kan je dan op elke Apple device heel eenvoudig terug vinden.

Heb je een Windows laptop dan moet je iTunes downloaden. Voor meer info over deze zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT201302#importpc

Bovenstaande pagina helpt je prima met overzetten en bewaren van je foto's (ook hoe je het moet instellen met je iCloud en andere mogelijkheden). Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ClaudiaTiemens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat voor een laptop is dat? Als je een Apple MacBook hebt dan is dat heel eenvoudig te doen door ook op je laptop in te loggen met je Apple account, waar je ook mee bent ingelogd via je mobiel. Apple zet namelijk, als je bij de instellingen alles juist hebt staan, al je foto's in je eigen iCloud en kan je dan op elke Apple device heel eenvoudig terug vinden.

Heb je een Windows laptop dan moet je iTunes downloaden. Voor meer info over deze zie: https://support.apple.com/nl-nl/HT201302#importpc

Bovenstaande pagina helpt je prima met overzetten en bewaren van je foto's (ook hoe je het moet instellen met je iCloud en andere mogelijkheden). Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ClaudiaTiemens Is het gelukt met de uitleg van Energieboy?
ClaudiaTiemens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik ga vanavond proberen om Itunes te downloaden. Hopelijk lukt het dan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, laat ons weten of het gelukt is!
ClaudiaTiemens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel dom misschien maar het lukt mij niet. Iemand nog een ander idee? Ik heb namelijk elke keer mijn geheugen vol en dus heel veel fotos. Ik dacht als ik die verwijder (ergens anders op zet) heb ik meer ruimte over voor apps.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt de foto's eventueel back uppen via Dropbox, iCloud of Google Drive. Hierdoor kun je ze daarna verwijderen en heb je meer ruimte.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En als je niet voldoende ruimte hebt op je iCloud, neem dan een abonnement van 0,99 per maand, dat is niet zoveel, maar heb je wel 50GB aan gebeuren in de iCloud staan. Maar dan moet je wel zorgen dat die foto's daar blijven en je instellingen in je toestel zo zetten dat die bv wel mag uploaden maar dat die de foto's verder moet bewaren.

Meer info: https://support.apple.com/nl-nl/HT204264
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog naar bovenstaande tips kunnen kijken ClaudiaTiemens ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, wordt het topic gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic