Martine Dietz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung naar iPhone

ik ben overgestapt van samsung note 3 naar iPhone 8plus. Nu heb ik de simkaart moeten aanpassen om in de iPhone te kunnen zetten. Nu krijg ik de simkaart niet meer eruit. Maar de iPhone herkent de simkaart ook niet. Wat nu?
*moderator edit: tekstgrootte aangepast, aantal vraagtekens en uitroeptekens verminderd. Tekstgrootte stond maximaal en had geen toegevoegde waarde voor de leesbaarheid*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Martine Dietz ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel voorzichtig toch proberen om deze met een paperclip eruit te halen en beetje heen en weer gaan (telefoon op de kop houden en dan weer even de andere kant op). Misschien helpt het en lukt het helemaal niet dan zou je eventueel langs een winkel kunnen gaan om te kijken of die je er mee kunnen helpen. Daarnaast adviseer ik je om je Sim-kaart opnieuw aan te vragen en dan uit te drukken zoals het hoort te zijn. Dan heb je er ook geen last meer van (zelf uitklikken is eigenlijk beetje uit den boze).

In ieder geval succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Martine Dietz ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel voorzichtig toch proberen om deze met een paperclip eruit te halen en beetje heen en weer gaan (telefoon op de kop houden en dan weer even de andere kant op). Misschien helpt het en lukt het helemaal niet dan zou je eventueel langs een winkel kunnen gaan om te kijken of die je er mee kunnen helpen. Daarnaast adviseer ik je om je Sim-kaart opnieuw aan te vragen en dan uit te drukken zoals het hoort te zijn. Dan heb je er ook geen last meer van (zelf uitklikken is eigenlijk beetje uit den boze).

In ieder geval succes!
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt om de simkaart eruit te halen Martine Dietz
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic