Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

[Wordt verwacht] Nieuwe Apple iPhone xs plus volgende maand en welke nog meer wat wil jij laat het hier weten

Hoi,

(Inmiddels zijn de nieuwe iPhones aangekondigd door Apple, topic zal spoedig worden bijgewerkt!)

Ben wel benieuwd hoe Vodafone gebruikers denken over de aankomende 2018 iPhones. Volgens berichten zouden dat er 3 gaan worden. Een iPhone Xs met een 5.8 inch oled scherm, een iPhone 9(?) met een 6.1 lcd scherm en een iPhone Xs Plus met een 6.5 oled scherm.
Zelf ben ik vooral geïnteresseerd in de iPhone Xs Plus. Het grote scherm spreekt mij wel aan. Terwijl het toestel niet groter is als een iPhone 8 Plus.
Laat ff weten waar jou voorkeur naar uit gaat? En ga je bijvoorbeeld overstappen van de iPhone X naar de iPhone Xs Plus? Ik hoop wel dat Vodafone er straks genoeg op voorraad heeft om direct te kunnen uitleveren en dat we niet (zoals voorgaande jaren) er op moeten wachten. Wat natuurlijk ook aan Apple lag...
Een spannende maand voor de boeg. en drukte weer bij Vodafone.

Groeten,
Ruud.:grinning:
28 Reacties 28
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ben vooral benieuwd betreft de software. Of er grote veranderingen gaan komen etc. Ik volg dan ook graag alle updates omtrent de iPhone. Niet dat ik zal overstappen maar puur vanwege nieuwsgierigheid met welke nieuwe dingen ze nu weer komen 🙂
Zelf ben ik een Android gebruiker en ooit in een ver verleden een iPhone 3GS en 4S gehad. Ik lees dan ook graag mee naar wat iedereen verwacht etc.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Volgens berichten zou er in iOS12 veel aan snelheid worden gedaan. Daar ben ik ook benieuwd naar. Met name op oudere toestellen. Ik heb nu iOS12 beta op iPhone 5S en dat werkt best goed moet ik zeggen. Of ik er wat van merk op de iPhone X, die ik nu heb weet ik niet. Die is sowieso al behoorlijk rap.
We wachten het af...:wink:
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001

Welkom terug!

Wij kijken ook erg uit naar de lancering van de nieuwe iPhone modellen. Zodra het een en ander concreet is zullen we zoals voorgaande jaren een topic maken over de voorraden en levertijden.

Persoonlijk ben ik ook benieuwd naar een eventueel groter model. Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van hele grote telefoons maar als het formaat mee valt en met 1 hand ook nog redelijk te bedienen is, dan is het wellicht een optie voor mij.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi Serkan,
Wordt bijna een jaarlijks evenement zo. Haha.
Qua grote maakt het niet zo heel veel uit. De iPhone Xs Plus heeft ongeveer hetzelfde formaat als de oude Plus modellen. Alleen dan is het allemaal scherm. Ik heb de iPhone 7 Plus gehad, maar dat vond ik echt een topper. Heb eigenlijk nog steeds een beetje spijt dat ik die heb verkocht. Maar goed, straks op naar de Xx Plus.
We houden contact.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
De volgen Kuo voorspelde line-up van de nieuwe iPhone's...
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Op 12 september weten we meer. Er gaan geruchten dat je vanaf 14 september zou kunnen bestellen en dat er vanaf 21 september uitgeleverd gaat worden. We gaan het meemaken.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Dit zouden de iPhone Xs en de Xs Plus in Gold kunnen zijn. Ziet er wel gelikt uit. Net als altijd.
De tijd zal het leren.:yum:
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Persoonlijk ben ik zeer benieuwd naar de specs van de nieuwe iPhones. Zouden ze echt 4GB DRAM krijgen? Of meer? En 512 GB opslag? Volgens mij is er niet meer zo heel veel te vernieuwen aan de smartphones van tegenwoordig. Alleen kleine verbeteringen meestal. Betere camera, snellere processor, grotere accu (zou heel fijn zijn!) etc. etc.
Er wordt gezegd dat heel veel mensen hun oude iPhone dit jaar gaan vernieuwen. Na een twee jarige cyclus. Dan maar hopen dat er genoeg voorraad is en dat het bestellen bij Vodafone soepeler verloopt als vorig jaar. Ik mag er van uit gaan, dat ze daar van geleerd hebben. (Of niet, Serkan?)
Nog 1 week en we weten het. Woensdag 12 september. Vanaf s'avonds 19.00 uur wordt het evenement live gestreamd door o.a. Apple zelf.
Later...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:


Ruud001 Zou dit goud zijn of een hele nieuwe kleur zoals brons/koper? Persoonlijk vind ik goud niet zo mooi dus ik ben benieuwd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Persoonlijk ben ik zeer benieuwd naar de specs van de nieuwe iPhones. Zouden ze echt 4GB DRAM krijgen? Of meer? En 512 GB opslag? Volgens mij is er niet meer zo heel veel te vernieuwen aan de smartphones van tegenwoordig. Alleen kleine verbeteringen meestal. Betere camera, snellere processor, grotere accu (zou heel fijn zijn!) etc. etc.
Er wordt gezegd dat heel veel mensen hun oude iPhone dit jaar gaan vernieuwen. Na een twee jarige cyclus. Dan maar hopen dat er genoeg voorraad is en dat het bestellen bij Vodafone soepeler verloopt als vorig jaar. Ik mag er van uit gaan, dat ze daar van geleerd hebben. (Of niet, Serkan?)
Nog 1 week en we weten het. Woensdag 12 september. Vanaf s'avonds 19.00 uur wordt het evenement live gestreamd door o.a. Apple zelf.
Later...


Ruud001 Ik moet wel zeggen dat de camera en de accu van de iPhone X sterk verbeterd zijn dan de vorige modellen. De accu gaat nu toch wel een volle dag mee en de camera is echt van hoge kwaliteit. In het donker kan de camera wel beter en met het inzoomen verliest het beeld wel snel kwaliteit dus ik ben benieuwd wat de nieuwe modellen ons gaan brengen!
melvintheunisse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
komt er nog een iphone uit of is de iphone x verlopig een van de nieuwere telefoons
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi Melvin, zoals het er nu naar uit ziet, komen er volgende week 3 nieuwe iPhones uit. De opvolger van de iPhone X, de iPhone Xs. Daarnaast een “Plus” uitvoering met een 6.5 inch OLED scherm.
Als derde, een “goedkopere” uitvoering met een 6.1 inch lcd-scherm. Dit zijn natuurlijk allemaal speculaties. Apple gaat ze volgende week bekent maken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Net als vorig jaar vindt het event plaats in het Steve Jobs Theater op Apple Park. Het is de tweede keer dat Apple op deze locatie een eigen event houdt. Apple heeft bevestigd dat het Apple-event via een livestream te bekijken is op woensdag 12 september 2018 vanaf 19:00 uur.


Apple livestream kijken op iPhone, iPad of iPod touch

Je kunt de livestream volgen op je iDevice. Apple heeft een speciale pagina klaargezet voor mensen die de livestream via een iDevice of Mac willen kijken. Hiervoor ga je vlak voordat de livestream begint in de mobiele Safari-browser naar de pagina voor de livestream. Je hebt minimaal iOS 9.0 nodig. Je hebt dus geen aparte app nodig. Eventueel kun je de beelden via AirPlay doorsturen naar een televisiescherm, maar je kunt daarvoor ook de Apple TV gebruiken.


Apple livestream kijken op Mac en Windows

Ook op de Mac en op Windows-pc’s kijk je naar de livestream via vanaf de website. Hiervoor moet je aan het volgende voldoen:

  • Mac met minimaal OS X 10.8.5 en minimaal Safari 6.0.5
  • Windows-pc met Windows 10 en Microsoft Edge (kijk verderop voor oudere Windows-versies).
  • Een computer met Firefox of Chrome browser.


Apple livestream kijken op Apple TV

Kijk je de livestream liever op het grote tv-scherm, dan kan dat via de Apple TV. Hou daarbij rekening met de generatie Apple TV die jij hebt:

  • Op de Apple TV 4 en Apple TV 4K kijk je het evenement via de Apple Special Event-app die in de App Store beschikbaar is.
  • Op de Apple TV 2 en 3 kijk je het evenent via het speciale kanaal. Het kanaal verschijnt automatisch als jouw Apple TV minimaal software-update 6.2 heeft geïnstalleerd.
  • Op de Apple TV 1 is het niet mogelijk om de livestream te kijken.


Uiteraard kan je ook alles via Twitter volgen. Volg dan iCulture, een van mijn favorieten 🙂
Oh ja, zelf kijk ik uit naar een iPhone (liefst groter) en zeker kijk ik uit naar de nieuwe iPad Pro.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
De spanning begint op te lopen...
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Zo lang duurt het nog:wink:

http://www.appletimer.com/event/
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Volgens mij is alles al gelekt en valt er weinig nieuws meer te vertellen voor Apple. Ik hoop dat de prijzen niet te ver omhoog gaan. Al ben ik bang dat de iPhone Xs Max erg duur gaat worden. Hopelijk weten we morgen meer.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat je zegt, alles is al gelekt.
Heb zelfs gelezen dat misschien de iPad morgen niet eens in het nieuws komt maar later dit jaar. Zou ik zelf wel jammer vinden. En de prijs, die ligt vast heel hoog want ze hebben toch al aangegeven dat ze meer moeten betalen voor het invoeren, of zoiets.

Maar we zullen zien, het blijft spannend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic