Bobrob

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Accu leeg getrokken door app

Ik merk dat de MyVodafone mn accu extreem belast. Dagelijks is het goed voor bijna 15% soms wel bijna 20% van mijn acuu gebruik. Nogal extreem voor een app die ik nauwelijks gebruik en enkel op de achtergrond actief is.

Hebben anderen hier ook last van? Kan ik er iets aan doen? Want op deze manier wegen de voordelen van de app (hij is snel, accuraat en duidelijk) niet op tegen dit nadeel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat zou kunnen omdat hij geupdate is en daardoor 3 procent heeft verbruikt. Je zou kunnen kijken of het door de update verholpen is. Wat je altijd kan doen is eens de app verwijderen en opnieuw installeren.
Tot nu toe ben jij de eerste die dit meldt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bobrob
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst mijn vraag, welk telefoon gebruik je en welk software staat erop?
Misschien handig om dit ook te melden, zekers als het om een bepaalde toestel ligt 🙂

Er is van de week wel een update geweest van de app, misschien dat daar iets mis is gegaan bij het ontwikkelen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ook eens controleren welke variant je van de app hebt en controleren of er een update klaar staat. Heb je deze informatie voor ons?
Bobrob
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij heb ik sind vannacht een nieuwe update.
Ik heb versie 5.35.0
Er staat geen update klaar.

Mn accu staat nu op 85%, daarvan is 3% gebruikt door de Vodafone app, welke ik dus niet open/active had.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat zou kunnen omdat hij geupdate is en daardoor 3 procent heeft verbruikt. Je zou kunnen kijken of het door de update verholpen is. Wat je altijd kan doen is eens de app verwijderen en opnieuw installeren.
Tot nu toe ben jij de eerste die dit meldt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic