HajV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik bekijken bij Red Together

wanneer ik wil kijken welk nummer in mijn red together team welk verbruik van data heeft kan ik dat niet zien op my vodafone. Ik zie alleen de totale datapot. Wel zie ik op welke dat welk verbruik is geweest, maar niet door welk team lid….…

dat zou bij analyse toch makkelijk moeten kunnen? Of is dit wel mogelijk en ik weet niet hoe??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @HajV,

Het is enkel voor de beheerder van de groep mogelijk om het dataverbruik per groepslid te bekijken. Als groepslid heb je geen rechten om dataverbruik te bekijken en kun je inderdaad alleen het totale verbruik van de groep zien. Bekijk meer informatie over Red Together op deze pagina

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @HajV,

Het is enkel voor de beheerder van de groep mogelijk om het dataverbruik per groepslid te bekijken. Als groepslid heb je geen rechten om dataverbruik te bekijken en kun je inderdaad alleen het totale verbruik van de groep zien. Bekijk meer informatie over Red Together op deze pagina

HajV
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Sharon,

ik ben de beheerder cq hoofd-abonnement houder. Toch kan ik het niet zien…...alleen de totale datapot.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als je op de pot klikt en vervolgens op analyseer details/ verbruik (via de website), kun je het dan ook niet inzien @HajV?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je de tip van Steven nog geprobeerd @HajV ?

HajV
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, dat werkt niet op mijn ipad.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Werkt het wel via een telefoon of via de website @HajV?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic