Bora1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra databundel lijkt door te lopen

Hallo,

Ik heb gedurende mijn vakantieperiode extra databundels aangezet en gebruikt. Deze heb ik na het verstrijken van de periode uitgezet. Ik heb ook de sms-berichten nog waarin vermeld is dat per 31 augustus de bundels uitstaan. Op 1 september is de nieuwe periode gestart; onder mijn tegoed zie ik echter dat de bundels
nog actief zijn, waardoor ik dubbele kosten lijk te moeten betalen voor niets. Kan dit nog teruggedraaid worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Bora1989,

Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/cl3sv. Wellicht is dit een verklaring voor jouw vraag. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag!

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Bora1989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier helpen klanten elkaar en dit is een vraag die alleen Vodafone voor je kan uitzoeken. Hier op de Community is dit niet mogelijk door de nieuwe privacy wetgeving. Daarom is het het beste als je contact opneemt met de klantenservice van Vodafone of een prive berichtje stuurt via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je helpen met deze vraag en desnoods terug storten (denk ik, hang me er niet aan op als het niet kan).

Wil je liever chatten dan kan dit natuurlijk via My Vodafone of je kunt ook eventueel via hier de chat starten. Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Bora1989,

Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/cl3sv. Wellicht is dit een verklaring voor jouw vraag. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag!

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic