Bellow90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Frustratie om zoekgeraakte levering, wie heeft daar ervaring mee?

Hallo,

Zoals het onderwerp al aangeeft…..

Mijn pakket met mijn S20 Ultra is zoek en ik baal daar ontzettend van. Ik begrijp ook wel dat er in deze tijd veel belangrijkere zaken zijn, maar als trouwe klant van Vodafone (al 18 jaar, eerst prepaid, toen via mijn moeder en vanaf mijn 18e op mijn eigen naam) had ik betere service verwacht. Tot nu toe moet ook alle communicatie van mijn kant komen.

Zijn er hier mede klanten die dit ook al eens meegemaakt hebben en aan kunnen geven hoe dit is opgelost en vooral ook hoe snel?

Ik ga hier toch nog even het verhaal neerzetten. Ik bereik er waarschijnlijk niets mee, maar het lucht wel op 😉 

Goed op 28-2-2020 de pre-order gedaan en op 29-2-2020 de bevestiging en daarbij de verwachtte leverdatum

13 maart. Daarnaast een SMS dat de levering gepland stond voor einde week 11.  Op 13 maart geen telefoon. Op internet gelezen dat er vertraging was en dat ik niet de enige was. Prima dat kan.

Daarop volgende een SMS dat de levering gepland stond voor einde week 12. Vanaf 17 maart staat de status van mijn order ook op uitleveren. Op 18 maart geen Track en Trace. Op 19 maart geen Track en Trace. Ondertussen via Facebook Messenger gevraagd hoelang het duurt voordat de Track en Trace zichtbaar is. Het antwoord luidde: tussen de 1 tot 2 werkdagen. 

Donderdag 19 maart gebeld met de verkoopafdeling (Order Status en Cancellation). De meneer die ik heb gesproken zei letterlijk dat ik mijn telefoon allang in huis had moeten hebben en dat hij via de interne lijn die Vodafone heeft (zo zei hij dat letterlijk) met PostNL zou bellen. Na een kwartiertje in de wacht te hebben gehangen kwam hij bij mij terug; PostNL nam niet op en omdat het bijna 20:00 uur was, kon hij niets meer voor mij doen. Of ik de volgende ochtend terug wilde bellen. 

Dus ik vrijdag de 20e gebeld in de ochtend naar de verkoopafdeling. Daar kreeg ik op dat moment een mevrouw aan de telefoon die aangaf dat Vodafone helemaal geen interne lijn heeft met PostNL en überhaupt nooit contact opneemt met een koerier…… Ook zei ze dat de bezorging vanaf het moment van overdragen 5 dagen kon duren (5 dagen geen werkdagen). Dus ik gaf haar aan dat de telefoon dan zaterdag de 21e nog bezorgd zou moeten worden, maar dat ik nog geen Track en Trace had. Mevrouw gaf aan dat dat goed zou kunnen omdat die Track en Trace in de loop van de dag zou kunnen komen. Je raadt het al zaterdag geen telefoon. 

Gister, maandag de 23e, weer gebeld met de verkoopafdeling. Gesproken met weer een andere mevrouw. Die gaf aan dat PostNL 5 werkdagen de tijd mag nemen om te bezorgen. Dat zou dus tot en met vandaag zijn (de 24e). De mevrouw van Vodafone raadde mij aan om met PostNL te bellen omdat zij mij zouden kunnen voorzien van de Track en Trace. 

Dus gisterochtend na een half uur in de wacht te hebben gehangen bij PostNL te horen gekregen dat er helemaal geen pakket bekend is voor bezorging op mijn adres vanuit Vodafone. Ik kon dus ook niet voorzien worden van een Track en Trace. Daarnaast gaf de medewerker aan dat afspraak tussen Vodafone en PostNL bezorging is binnen 2 werkdagen en niet binnen 5 werkdagen…. 

Teruggebeld naar Vodafone en toevallig kreeg ik dezelfde mevrouw aan de telefoon. Zij heeft dus een case aangemaakt voor een zoekgeraakt pakket…. Dit “onderzoek” kan 5 tot 10 werkdagen duren en al die tijd kunnen ze niets anders voor mij doen.

Als een andere klant een S20 Ultra besteld heeft deze hem morgen of overmorgen in huis. Ik mag hopen dat ze nog op voorraad zijn als het onderzoek is afgerond. Het is dat ik heel graag die earbuds wil anders was ik per direct overgestapt naar een concurrent. 

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bellow90 

Ik begrijp je frustratie en kan mij voorstellen dat je het wachten zat bent. Helaas moet onderzocht worden waar het toestel zich bevindt. Hiervoor wordt ook contact opgenomen met PostNL. 
Dit is dan ook de reden waarom er een onderzoek is aangemaakt. Het onderzoek kunnen wij helaas niet versnellen. De klachtenafdeling zal hiermee verder aan de slag gaan en je hierover op de hoogte houden.
Zeker is wachten niet leuk. Helemaal niet als je er zelf verder niks in kan betekenen. Maar helaas zit er op dit moment niks anders op dan wachten op de uitslag van het onderzoek.
Ik hoop dat het toestel snel getraceerd is en je alsnog het toestel in huis hebt.


 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je nog een statusupdate voor ons @Bellow90 ?

Bellow90
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:

Heb je nog een statusupdate voor ons @Bellow90 ?

Hoi Sharon,

De telefoon heb ik iets meer dan een week geleden ontvangen. Gister is eindelijk mijn abonnement omgezet. Dat heeft ook nog 6 werkdagen mogen duren. Ik zou nog compensatie krijgen, maar daar hebben ze het natuurlijk niet meer over. Alles werkt nu en dat is voor mij het belangrijkste. Nu weer 2 jaar geen geneuzel als het goed is. Tijdens de vorige verlenging ging eea ook mis ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bellow90 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je mobiele nummer? Ik kijk graag voor je na hoe ik je hierin tegemoet kan komen. 


Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb in overleg met @Bellow90 een gepaste tegemoetkoming kunnen regelen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic