DogNosy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekgeschiedenis ook van inkomende gesprekken

Hallo,

 

Ik kan op mijn rekening prima zien wie ik gebeld heb, maar is het ook mogelijk om een overzicht te creëren van alle inkomende gesprekken en uitgaande gesprekken? Dit heb ik eigenlijk nodig voor mijn administratie. 

 

MvG

Bianca

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Daarnaast kun je natuurlijk inkomende gesprekken inzien in je eigen toestel @DogNosy.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DogNosy 
Die is er niet. Je zal alle facturen naast elkaar moeten leggen en daar een staatje van maken. In de My Vodafone app kan je wel een analyse maken van de nummers die je de maand hebt gebeld. Maar een volledig overzicht is er niet. 

Analyse kan je vinden onder Te Goed in de My Vodafone app. 

DogNosy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom kan dat niet? politie kan dat ook opvragen over mijn gegevens, maar ik niet?  de gebelde nummers is het issue niet, het gaat om de inkomende gesprekken

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @DogNosy 

Telecomproviders registreren alleen de telefoontjes die jij zelf start, met jouw nummer. Inkomende gesprekken worden door ons niet geregistreerd. Alle gesprekken die jij hebt gevoerd met jouw nummer kun je inderdaad vinden in My Vodafone. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
DogNosy wrote:

waarom kan dat niet? politie kan dat ook opvragen over mijn gegevens, maar ik niet?  de gebelde nummers is het issue niet, het gaat om de inkomende gesprekken

 

Waarom de Politie dit wel kan? Ja, beetje vreemd om die vraag te stellen, lijkt me. Het is toch logisch dat Politie meer kan, of beter te zeggen, justitie mag meer. Met inkomende niet kunnen opvragen heeft ook met de Privacy Wetgeving te maken. Er zijn mensen die hun nummer niet doorgeven en/of niet willen tonen op facturen. Dus er zit ook beetje AVG Privacy achter.

En nu hoor ik je denken, maar privacy, het is mijn informatie. Nee, mensen die jou bellen vallen onder privacy wetgeving. Daarom kan je wel zien op je factuur wie jij belt maar niet wie jou belt 🙂

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Daarnaast kun je natuurlijk inkomende gesprekken inzien in je eigen toestel @DogNosy.

DogNosy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven, ja, dat kan, maar ik heb een nieuwe toestel gehad in tussentijd en deze info is weggevallen. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, ok @DogNosy. Er is helaas geen andere manier om je gespreksgeschiedenis terug te  krijgen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic