NAngevaare

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben telefonisch in gesprek en wil dat een volgende beller naar voicemail gaat

Ik ben telefonisch in gesprek en wil dat een volgende beller naar voicemail gaat en niet zoals nu een ingesprekstoon krijgt. Hoe stel ik dat in?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat gebeurt er precies? Wordt degene die belt gewoon niet doorverbonden of krijg je in beeld dat er een 2e beller is?
Staat de voicemail wel aan.

Via de community hebben wij helaas geen mogelijkheid om met je mee te kijken letterlijk of te controleren of alles correct staat bij ons in de systemen. Wegens privacy redenen kunnen wij dit helaas niet inzien.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NAngevaare
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze informatie kan je terug vinden in de Community:
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/doorschakelen-en-voicemail-voor-abonnementen-alle-ins-outs-252684
NAngevaare
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou neen.... wellicht kijk ik niet goed.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra de voicemail op actief staat en je wisselgesprekken in je toestel hebt uit staan, wordt een gesprek doorverbonden naar de voicemail zodra je in gesprek bent. Dit kun je via my Vodafone (website) instellen onder het kopje profiel en dan instellingen -doorschakelen/voicemail
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoe schakel ik mijn nummer door naar een ander nummer via het Vodafone netwerk?
Heb je een abonnement dan kun je je nummer doorschakelen naar de voicemail, maar ook naar mobiele en vaste lijnen. Gebruik daarvoor de volgende netwerkcodes:

doorschakelen bij geen gehoor


  • Aanzetten: **61*gewenst nummer# Uitzetten: ##61#

doorschakelen bij in gesprek


  • Aanzetten: **67*gewenst nummer# Uitzetten: ##67#

doorschakelen bij niet bereikbaar


  • Aanzetten: **62*gewenst nummer# Uitzetten: ##62#

Direct doorschakelen


  • Aanzetten: **21*gewenst nummer# Uitzetten: ##21#
NAngevaare
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas.... geheel goed ingesteld op de website en nog steeds wordt de volgende beller niet naar voicemail doorgezet als ik al in gesprek ben.....
dan wil je bellen met vodafone en door allerlei menu's en NOG STEEDS geen oplossing of uberhaubt iemand gesproken bij Vodafone. Dit ervaar ik niet als klantvriendelijk...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat gebeurt er precies? Wordt degene die belt gewoon niet doorverbonden of krijg je in beeld dat er een 2e beller is?
Staat de voicemail wel aan.

Via de community hebben wij helaas geen mogelijkheid om met je mee te kijken letterlijk of te controleren of alles correct staat bij ons in de systemen. Wegens privacy redenen kunnen wij dit helaas niet inzien.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen update meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic