Tojke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Let op!!!!!

Hoe komt het dat Vodafone met louche zaken in zee gaat als telefuture. Zij misleiden je door tussen andere sites hun site te zetten zodat je op een betaalknop hebt gedrukt voordat je goed en wel beseft wat je overkomt. Vodafone gaat hierin mee door het geld bij je rekening mee af te schrijven. Wat kan ik hier tegen doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Tojke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over dit soort dingen zijn er al veel topics over geopend.
Maar hier nog wat info: Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6.

Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen. Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten', dan onder 'Werkt het niet?' om zo via My Vodafone de Vodafone specialisten een bericht te sturen.

Via de community kan niemand je helpen wegens privacy redenen. Meer info op deze Community vinden, zoek eens op health. Daar zijn ook al veel vragen over geweest.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Tojke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Over dit soort dingen zijn er al veel topics over geopend.
Maar hier nog wat info: Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6.

Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen. Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten', dan onder 'Werkt het niet?' om zo via My Vodafone de Vodafone specialisten een bericht te sturen.

Via de community kan niemand je helpen wegens privacy redenen. Meer info op deze Community vinden, zoek eens op health. Daar zijn ook al veel vragen over geweest.
Tojke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dank je wel voor je reactie. Ik was toevallig bij een Vodafone winkel in de buurt, dus heb het meteen laten weghalen. Wat niet wegneemt dat ik alsnog die €5 moet betalen. Ik ga dit via jouw link proberen om terug te krijgen.
Groetjes Tojke
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Mochten we via de Community nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Als dit niet het geval is, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic