mmhaven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mogelijkheid om SMS bericht voor rekening uit te zetten

Ik krijg iedere maand een SMS berichtje van Vodafone dat de rekening voor die maand klaar staat. Eerlijk gezegd zou ik dat veel liever op de mail ontvangen en helemaal niet per SMS.

Ik ben daarom op zoek gegaan naar instellingen op my vodafone om berichtjes of helemaal uit te zetten, of naar mijn e-mail adres te versturen in plaats van SMS.
Helaas heb ik die instelling helemaal nergen kunnen vinden.

Is het mogelijk om ergens een instelling als: "ik wil helemaal geen SMS van Vodafone ontvangen" aan te zetten?
Naast herinneringen dat ik nog niet beluisterde voicemail heb is het zo'n nutteloze piep waar ik mijn telefoon voor oppak en dan weer denk: "oh, nutteloze info"

In het kader van 'getting things done' met adviezen voor het uitzetten van nutteloze afleidingen, zou het heel prettig zijn als ik ook deze melding uit kan zetten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mmhaven, de klantenservice kan het eventueel ook voor je aanpassen naar een onbestaand 06-nummer. Bijvoorbeeld 0600000000. Houd er dan wel rekening mee dat je geen waarschuwingen meer voor je rekeningen en andere zaken krijgt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi, ik heb even navraag gedaan bij Vodafone. Ik kreeg te horen dat de factuur op email nog niet helemaal correct werkt, dat zit er wel aan te komen overigens. Normaal wordt de factuur op de My Vodafone gezet en komt er inderdaad een sms'je als dat gebeurd.

Of die sms kan worden uitgezet zou ik even na moeten kijken maar dan kan de klant beter zelf even met de klantenservice een chat aangaan via My Vodafone. Ze kunnen dan voor je kijken hoe je instellingen nu op het moment staan. Reclame sms'jes en dat soort zaken kan altijd uitgezet maar die notificaties zijn redelijk standaard.

De klantenserice heeft nog lopen zoeken maar het lijkt er echt op dat het niet mogelijk is. Hij kan wel op een ander nummer gezet worden eventueel, dan komt je smsje op een ander nummer binnen. Wat natuurlijk ook niet handig is want dan zit die ander elke maand met een smsje van je factuur 🙂

Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Fijne dag en geniet van het mooie weer!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mmhaven, de klantenservice kan het eventueel ook voor je aanpassen naar een onbestaand 06-nummer. Bijvoorbeeld 0600000000. Houd er dan wel rekening mee dat je geen waarschuwingen meer voor je rekeningen en andere zaken krijgt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic