Shannonhazekamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app

Ik ben sinds juli klant van vodafone nu probeer ik sinds dien al in de vodafone app te komen zodat ik kan zien wat ik heb verbruikt en wanneer mijn eerste rekening eraf gaat.
Na lang puzzelen dacht ik dat het gelukt was maar als ik me nu wil aanmelden geeft hij aldoor aan er zijn geen rollen voor u beschikbaar.
Ik heb de app al een aantal keer opnieuw gedownload dit helpt ook niet.
Help!!

Vriendelijke groet,

Shannon
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Shannonhazekamp ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lukt het wel via My Vodafone?
Mocht het nu helemaal niet goed gaan kan je het best even via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen met de vraag of ze daar even naar willen kijken. Ik kan dit niet voor je doen uit privacy redenen en ik ben ook maar een klant 🙂

Mocht je er helemaal niet uit komen dan zou je nog via de website kunnen chatten met iemand van de klantenservice, ook altijd nog mogelijk. Maar denk dat het via het versturen van een privé berichtje al wel gaat lukken. Laat weten of het is gelukt, of niet, en dan kunnen we verder kijken of er iets aan te doen is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Shannonhazekamp ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lukt het wel via My Vodafone?
Mocht het nu helemaal niet goed gaan kan je het best even via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen met de vraag of ze daar even naar willen kijken. Ik kan dit niet voor je doen uit privacy redenen en ik ben ook maar een klant 🙂

Mocht je er helemaal niet uit komen dan zou je nog via de website kunnen chatten met iemand van de klantenservice, ook altijd nog mogelijk. Maar denk dat het via het versturen van een privé berichtje al wel gaat lukken. Laat weten of het is gelukt, of niet, en dan kunnen we verder kijken of er iets aan te doen is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Shannonhazekamp met alles in te zien via my Vodafone?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic