Sticky

My Vodafone voor prepaid - Veelgestelde vragen

• 11 december 2015
  • 0 reacties
  • 5712 Bekeken

http://voda.fo/ne/idkke

De afgelopen tijd heeft My Vodafone een ware transformatie ondergaan! Dit topic is bedoeld om alle veelgestelde vragen over My Vodafone voor prepaid te beantwoorden. Je vindt hier bijvoorbeeld terug hoe je een BloX kunt activeren en hoe je jouw prepaid-tarief kunt veranderen.

Hoe activeer ik Vodafone YOU?
Om Vodafone YOU te activeren ga je in je My Vodafone overzicht naar Mijn tarief en BloX. Klik vervolgens op Tarief bekijken of overstappen. Je ziet daar van welk tarief je op dit moment gebruik maakt. Heb je nu een regulier prepaid-tarief en wil je overstappen naar Vodafone YOU? Kies dan voor overstappen naar Vodafone YOU. Overstappen is gratis en het nieuwe tarief is dan ook direct actief.

Hoe kan ik mijn YOU bundels wijzigen?
Om je YOU bundels te wijzigen ga je in je My Vodafone overzicht naar Mijn tarief en BloX. Klik vervolgens op Tarief bekijken en overstappen. Bekijk vervolgens je huidige tarief of stap over op een ander prepaid-tarief.

Hoe kan ik een BloX activeren?
Je kunt een BloX activeren via sms, of via My Vodafone. Om dit via My Vodafone te doen ga je naar je My Vodafone overzicht. Klik daar op Mijn tarief en BloX en klik dan op BloX activeren. Je ziet dan een lijst met alle mogelijke BloX waarvan je er eentje kunt kiezen. Op de startpagina van je account zie je de geldigheidsduur van je BloX.

Hoe kan ik mijn tegoed bekijken?
Op de overzichtspagina zie je in één opslag de belangrijkste informatie zoals je tegoed en de geldigheidsduur hiervan. Om te kijken hoeveel je van je Internet Dagtarief 100 MB hebt verbruikt kun je kijken in de My Vodafone App onder de optie Tegoed en verbruik of BloX en extra's.

Kan ik gebruik maken van de My Vodafone App?
Sinds 3 februari 2016 kun je na het installeren van de laatste update (Versie 4.11.0) weer volledig gebruik maken van de My Vodafone App. Wordt je na de update toch nog doorverwezen naar de website? Verwijder dan het ingestelde account uit de My Vodafone App en voeg deze opnieuw toe. Je kunt eventueel ook de My Vodafone App verwijderen en opnieuw installeren.

Hoe kan ik mijn beltegoed opwaarderen?
Op de startpagina van My Vodafone vind je een overzicht van je tegoed. Daaronder vind je de knop: Je tegoed opwaarderen.
Je kunt in dat geval kiezen uit de volgende opties:
  • Eenmalig opwaarderen via iDEAL.
  • Automatisch opwaarderen via automatische incasso.
  • Via sms of bellen opwaarderen.
  • Tegoed cadeau doen aan iemand anders.
  • Spoedtegoed aan- of uitzetten.

Ik heb Hybride, hoe zet ik mijn Hybride om naar Prepaid?
Ga hiervoor in je My Vodafone overzicht naar Mijn tarief en BloX en klik vervolgens op Tarief bekijken of overstappen. Je ziet daar van welk tarief je op dit moment gebruik maakt. Wil je overstappen naar een ander tarief? Kies dan onder het kopje: stap over naar een ander tarief het gewenste tarief.

0 reacties

Geen reactie

Reageer