manesova

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ontvang sms niet van een bepaalde persoon

ik heb een simpele Nokia gsm met een abonnement van Vodafone. Een vriendin van mij heeft een iPhone en als zij mij een sms stuur, ontvang ik die niet. Mijn vriend (ook met een simpele Nokia) ontvangt wel sms van haar.
Ik ontvang wel van anderen hun sms, maar alleen vaan haar niet.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak en de oplossing van dit probleem kan zijn ? (ik heb al de simkaart en de batterij van mijn gsm eruit gehaald, maar dit heeft het probleem niet opgelost).
Bij voorbaat dank !
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zal ik zeker doen ! de betreffende vriendin wiens sms we niet ontvangen is momenteel in het buitenland zodra zij terug is wil ik nog een paar details van haar weten voordat ik contact opneem met de klantenservice.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Nizno

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hebben jullie al eens beiden de Simkaart in een ander toestel gedaan en dan haar een SMS naar je laten sturen?
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank voor detip. dit hadden we inderdaad ook al geprobeerd dus het probleem zit niet in het toestel.

Nizno

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
manesova
Als het met verschillende toestellen van persoon A naar persoon B niet werkt zal er ergens een regel fout staan op het netwerk. Dat wordt bellen met de klantenservice dat ze een melding kunnen aanmaken.
Aangezien ik begreep van de antwoorden van de medewerkers hier dat zij niet in de gegevens kunnen om te kijken zul je op het forum dan ook helaas niet de hele oplossing kunnen krijgen.
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank, ik zal ze proberen te contacteren
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice manesova?
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
sharon, nog niet. ik wilde eerst kijken of ik zelf erachten kon komen wat er aan de hand is.
vriendelijke groeten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
manesova, dat begrijp ik. Mocht je er zelf niet uitkomen, laat het dan even weten bij onze klantenservice.
manesova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zal ik zeker doen ! de betreffende vriendin wiens sms we niet ontvangen is momenteel in het buitenland zodra zij terug is wil ik nog een paar details van haar weten voordat ik contact opneem met de klantenservice.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic