Bryan585

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opladen van telefoon niet meer mogelij, wat nu?

Ik kan mijn telefoon op een of andere manier niet meer opladen na die regen bui en een andere accu helpt niet helpppp
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een community om als klanten onderling elkaar te helpen. Met deze vraag gaat dit een beetje moeilijk en daarom verwijs ik je liever naar een Vodafone winkel (of eventueel een andere telefoonwinkel). Zo op afstand is het niet te zien wat er aan de hand is en in de winkel kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Mocht je garantie hebben c.q. een verzekering hebben afgesloten, neem al je papieren mee dan kunnen ze het snelst helpen.

Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een community om als klanten onderling elkaar te helpen. Met deze vraag gaat dit een beetje moeilijk en daarom verwijs ik je liever naar een Vodafone winkel (of eventueel een andere telefoonwinkel). Zo op afstand is het niet te zien wat er aan de hand is en in de winkel kunnen ze direct kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Mocht je garantie hebben c.q. een verzekering hebben afgesloten, neem al je papieren mee dan kunnen ze het snelst helpen.

Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey @Bryan585,

Is het probleem inmiddels verholpen of speelt het nog steeds?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic