L.J. Onderwater

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen Napster opzeggen lukt niet

Ik kwam er gisteren achter dat ik al een paar maanden een Napster abonnement heb via Vodafone, zonder dat ik hiervan wist. Ik wil dit graag opzeggen, maar via https://offers.vodafone.com/nl/cancel lukt dit niet. Ik wil dit graag wel  zo snel mogelijk opzeggen, dus hoe krijg ik dit wel voor elkaar? Alvast bedankt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @L.J. Onderwater 

Dat schiet niet op als het niet lukt via de link. Krijg je een foutmelding? 
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan zet ik  Napster uit voor je.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @L.J. Onderwater 

Dat schiet niet op als het niet lukt via de link. Krijg je een foutmelding? 
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan zet ik  Napster uit voor je.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas geen bericht mogen ontvangen. Je mag het alsnog sturen, dan pak ik het na mijn vakantie op @L.J. Onderwater 
Mocht je willen dat het eerder opgepakt wordt, geef het even hier aan. Dan kan mijn collega @Sharon dit in orde maken. Daarna zal mijn collega vragen voor de bovenstaande gegevens. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Wil je nog van onze hulp gebruik maken @L.J. Onderwater ? Of moet ik het topic sluiten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic