S7edgeRudy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reclame,spam via de sms van spin365 stopzetten

Hallo,

Ik krijg sinds kort spam binnen via de sms van spin365.
Super irritant. Weet iemand een oplossing? Ik heb het al geprobeerd via payinfo.

Rudy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi S7edgeRudy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel vervelend. Je kan eventueel deze pagina eens bekijken:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten

Daarnaast kan je ook in je My Vodafone (online) inloggen, kiezen in het menu voor service, naar beneden scrollen en kijken bij Diensten. Daar kies je voor misleidende sms- en internetdiensten melden.

Vodafone gaat er dan mee aan de slag. Mocht er een afzender bij het sms’je staan dan kan je altijd STOP terug zenden naar het nummer! Staat er geen nummer bij dan heb je vaak geen last van betalingen maar wel van de reclame! Bij infopay heb je al gekeken en daar niets gevonden, neem ik aan.

Probeer het nog even en laat weten hoe het afloopt. Mocht het allemaal niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of via de chat in via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi S7edgeRudy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk wel heel vervelend. Je kan eventueel deze pagina eens bekijken:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten

Daarnaast kan je ook in je My Vodafone (online) inloggen, kiezen in het menu voor service, naar beneden scrollen en kijken bij Diensten. Daar kies je voor misleidende sms- en internetdiensten melden.

Vodafone gaat er dan mee aan de slag. Mocht er een afzender bij het sms’je staan dan kan je altijd STOP terug zenden naar het nummer! Staat er geen nummer bij dan heb je vaak geen last van betalingen maar wel van de reclame! Bij infopay heb je al gekeken en daar niets gevonden, neem ik aan.

Probeer het nog even en laat weten hoe het afloopt. Mocht het allemaal niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of via de chat in via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).
Scippio

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
He Rudy,

Ik krijg dezelfde smsjes helaas. Ik hoop dat Vodafone met een reactie komt (blokkeren o.i.d.) want via de wegen die Energieboy aangeeft is het mij niet gelukt. Volgens Infopay is het geen betaal dienst omdat het daar niets staat waar ik voor aangemeld zou zijn. Het is wel vervelend als je het mij vraagt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als het geen betaaldienst is dan schrijven ze ook niets af.
Begrijpelijk dat het dan lastig is als het elke keer binnen komt maar dan gewoon niet op reageren.

Maar uiteindelijk hoop ik natuurlijk ook dan Vodafone er iets aan gaat doen.
Hoe meer mensen een klacht indienen over deze dienst hoe harder Vodafone zal werken, hoop ik 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic