sander1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart voor in carkit (DUOSIM)

Ik zit te twijfelen of ik een DUOSIM zal aanschaffen voor mijn navigatie/carkit.

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

Er staat in de beschrijving dat maar 1 telefoon tegelijkertijd aan mag staan,
moet ik dan elke keer als ik de auto in stap mijn gewone mobiel uitzetten?
en is het mogelijk om ook data te gebruiken op die 2e simkaart voor bv het navigatiesysteem (is 1 systeem met carkit)?

sander
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sander1981
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, elke keer als je dan in je auto stapt en daar de SIM aan zet dat moet je je mobiel uitzetten. En wanneer je dan weer je auto uit gaat moet je daar die SIM weer uitzetten en dan je mobiel weer aanzetten. En dan is het ook mogelijk om data over te brengen, zekers.

Zit er geen bluetooth op die Navi? Dat zou wat makkelijker werken. Tegenwoordig is dat in veel auto's al zo ingebouwd. Maar mocht je dit niet hebben dan is de DuoSim een oplossing. Wil je er niet mee bellen maar alleen voor data gebruiken dan is het makkelijker om een Multi Data SIM aan te vragen. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve de Red Together. Maar goed, dan kan je niet meer bellen, dat kan dan alleen nog via je mobiel, en die wil je daar ook op hebben natuurlijk 🙂

Het is mogelijk en een handeling om te gebruiken.
Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en veel plezier!
Laat nog even weten wat je uiteindelijk hebt gekozen 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sander1981
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, elke keer als je dan in je auto stapt en daar de SIM aan zet dat moet je je mobiel uitzetten. En wanneer je dan weer je auto uit gaat moet je daar die SIM weer uitzetten en dan je mobiel weer aanzetten. En dan is het ook mogelijk om data over te brengen, zekers.

Zit er geen bluetooth op die Navi? Dat zou wat makkelijker werken. Tegenwoordig is dat in veel auto's al zo ingebouwd. Maar mocht je dit niet hebben dan is de DuoSim een oplossing. Wil je er niet mee bellen maar alleen voor data gebruiken dan is het makkelijker om een Multi Data SIM aan te vragen. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve de Red Together. Maar goed, dan kan je niet meer bellen, dat kan dan alleen nog via je mobiel, en die wil je daar ook op hebben natuurlijk 🙂

Het is mogelijk en een handeling om te gebruiken.
Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en veel plezier!
Laat nog even weten wat je uiteindelijk hebt gekozen 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk @sander1981? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic