diederikkok

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed inzien werkt niet (App & browser)

Hallo,

Mijn dossiernr is: 6874704.

Een maand geleden heb ik gemeld dat mijn tegoed niet zichtbaar is. In zowel de App als browser.

Mij werd medegedeeld dat er iets was ontwikkeld waardoor een deel van de klanten inderdaad geen inzage meer heeft.

Wanneer is dit eindelijk eens opgelost?

Dank,
Diederik Kok
26 Reacties 26
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi diederikkok,
Jammer dat het nog niet werkt! Heb je de app al eens geupdate? Als het goed is moet deze klaar staan.
diederikkok
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De App is geüpdated, geen effect. Vervolgens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, geef effect. In browser ook geen inzicht in tegoed. Het zal dus aan iets anders moeten liggen.
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helaas hetzelfde probleem,
Ook al een paar weken last van maar nog steeds niet opgelost en vodafone gebeld hierover.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Michke,

Heb je ook een case aan laten maken? Zo niet, dan zou ik dat zeker even laten doen.
Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter.

diederikkok, is jouw case wel nog in behandeling?
diederikkok
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit dossier is toentertijd aangemaakt: 6874704
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb een case aangemaakt,

Case nummer: 6890536
Status: in behandeling

Heb daar nog geen bericht over gekregen.
diederikkok
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via Vodafone medewerker op Twitter begrepen dat op 1 augustus het beltegoed naar alle waarschijnlijk weer ingeladen wordt. Het zou mis zijn gegaan toen mijn abonnement op 1 juli weer is geactiveerd. Misschien is dit bij Michke ook het geval geweest?
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
diederikkok Nee ik denk dat het bij mij een ander probleem is. Ik heb mijn abonnement in januari dacht ik verlengt en de contract datum is in april. Wat ik begrepen had in de vodofone winkel zou het bij een cluster klanten zijn. Want mijn vrouw heeft dit probleem nie
747driver

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zelfde probleem hier (app en browser).
Browser:
"De status van je tegoed en verbruik is op dit moment niet beschikbaar. Wil je informatie over je tegoed en verbruik, neem dan contact op met onze klantenservice op 1200."
Lekker handig wanneer je in het buitenland zit...
App:
Oeps!
"Er is iets stuk.. We gaan het fixen!
Probeer het later nog een keer."
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem helaas al 1 maand. Maar nog geen reactie of oplossing gekregen
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske SMJ weten jullie toevallig al meer over dit probleem en of wanneer er mischien een oplossing komt?

Ik heb tot op heden nog geen reactie van vodafone gekregen

diederikkok heb jij al iets gehoord?

747driver heb je dit probleem al lang?

Groetjes Micha
747driver

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ruim een week.
Vandaag klantenservice gebeld.
M'n My Vodafone account is verwijderd en ik moest de registratie opnieuw doorlopen waarna het zou zijn gefixed.
Helaas, zowel de app als de browser geven nog steeds dezelfde foutboodschap.
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met mij hebben ze ook hetzelfde gedaan maar hielp idd niet
747driver

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weer klantenservice gebeld.
Er is een "case" aangemaakt...
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
747driver

diederikkok en ik hebben ook ook case, maar tot op heden noggeen reactie mogen ontvangen 😞
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
diederikkok, Michke, 747driver,

We kunnen helaas vanuit het forum geen cases bekijken.
Wanneer er een case wordt aangemaakt, streeft de technische dienst ernaar om het probleem binnen 5-10 werkdagen op te lossen.
Jullie geven aan dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben. Werkt My Vodafone op dit moment nog steeds niet?
Mochten jullie graag je rekeningen in willen zien, dan raad ik aan om contact op te nemen met de chat, Facebook of Twitter.
Mijn collega's kunnen jullie verder helpen totdat My Vodafone weer helemaal werkt. Sorry voor het ongemak!
Michke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hopenlijk is het snel verholpen. De 5 tot 10 dagen zijn al lang verstreken. Heb dit probleem namenlijk al bijna 6 weken.
Maargoed, als ik buiten mijn bundel ga zal vodafone toch geen rekeking sturen? 😛
diederikkok
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat Vodafone zo traag en niet concreet reageert. Chat, telefoon, Twitter en dit forum gebruikt om informatie proberen te krijgen wat er aan de hand is en duidelijkheid te krijgen over een mogelijke oplossing. Elke medewerker zegt eigenlijk iets anders en het leidt tot niks. Zonde! Ik vond Vodafone klantenservice altijd erg goed i.t.t. andere klantenservice afdelingen waar ik af en toe contact mee moest opnemen.
747driver

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Rekeningen kan ik inzien.
Tegoed en verbruik niet.
Ik snap werkelijk niet waarom het zo lang moet duren om dit te herstellen.
Aan de hand van de foutcode BSL-14001 moet een beetje IT expert in minuten kunnen achterhalen wat de reden is dat tegoed en verbruik niet zichtbaar zijn in app en browser.
Michke heeft het probleem notabene al 6 weken!
Het lijkt absoluut geen prioriteit te hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic