Beantwoord

Toestel schakelt eerst meteen over naar voicemail, daarna gaat toestel wel over.

• 15 juli 2013
  • 60 reacties
  • 136323 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

60 reacties

Herald,

Ik ben benieuwd of je de simkaart nog gewisseld hebt en of dit heeft geholpen. Daarnaast zie ik dat Steven- je nog aan heeft gegeven ook eens een kijkje te nemen op onze dekkingskaart. Laat je ons nog iets weten?
Heb het probleem dat de telefoon willekeurig direct overschakelt naar voicemail. Maar doet dat dus niet altijd. Ander toestel geprobeerd. 'Niet storen' staat niet aan... Heel vervelend omdat ik ook geen gemiste oproepen heb. Plus als iemand besluit niet m'n voicemail in te spreken, weet ik dus niet dat ik iemand gemist heb. Volgens de dekkingskaart zit ik goed, maar zie de laatste tijd regelmatig: geen service in m'n scherm. Kan dan ook niet handmatig netwerk kiezen, blijft zoeken. Resetten, fabrieksinstellingen terug gezet. 't Helpt allemaal tijdelijk, maar uiteindelijk dus niet... Oftewel: Hellup!
Reputatie 2
Badge +3
Cxmunt , wanneer je dit probleem af en toe ervaart en niet altijd, dan ligt dit toch zeer vermoedelijk aan het netwerk. Zeker als je aangeeft regelmatig geen service te hebben, lijkt dit toch netwerkgerelateerd te zijn en niet zozeer aan de voicemail specifiek. Ik raad dan ook aan de volgende stappen te doorlopen op onze website: klik hier.
Ik probeer "doorschakelen" is te stellen. Ik vind op het Forum een mooie gebruiksaanwijzing met codes.
Zoals: Aanzetten: **61*gewenst nummer#
Uitzetten: ##61#

Maar wat daar niet instaat is wat je met die codes moet.
Dus nog steeds geen idee.
Reputatie 7
Badge +17

**61*gewenst nummer# = Doorschakelen bij geen gehoor
**67*gewenst nummer# = Doorschakelen bij in gesprek
**62*gewenst nummer# = Doorschakelen bij niet bereikbaar
**21*gewenst nummer# = Direct doorschakelen

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd ;)
Meer info kan je ook terug lezen op deze topic van Vodafone Community

Ja, dat is mooi, maar wat en hoe en waar moet ik al dat moois intoetsen?
Dat staat weer nergens.
Reputatie 7
Badge +17
Wat dacht je gewoon op je toestel?
Je pakt je mobiele telefoon, zet deze aan en dan ga je naar functie bellen.
Als je op de bellen functie zit toets je normaal een telefoonnummer in om te bellen maar dan toets je dus in wat ik hier boven heb verzonden. En dan druk je op het bellen knopje en klaar!
Niet iedereen weet alles. Domme vragen bestaan niet. En wie weet ben ik niet de enige die dit niet "zomaar" weet.
Heldere gebruiksaanwijzingen maken is zo ongeveer het moeilijkste dat er is. Dus ik neem je je verbijstering over zoveel domheid niet kwalijk.
In elk geval dank voor je heldere uitleg.
Reputatie 7
Badge +17
Hi, ik zal je zeggen dat ik mijn eerste regel niet als dom heb willen schrijven.
In mijn berichtje had ik er lachertjes achter geplaatst en bij het versturen staan die er niet bij.
Daar mijn excuus voor natuurlijk, want domme vragen zijn er gewoon niet en mogen ook zo niet overkomen, van mijn kant uit.

Ik hoop dat ik je toch wel heb kunnen helpen met mijn informatie en dat het je verder lijkt. En nogmaals excuus, er is iets mis gegaan met het versturen van mijn berichtje. Deze dus: :D:p;)

Kijken of het nu wel goed gaat.
verouderd topic, topic gesloten & gearchiveerd