Sabbientje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Twee telefoonnummers op 1 account en de app wisselt niet goed.

Op mijn account heb ik twee telefoonnummers.
Die van mijzelf en van mijn man.
Als ik in de App wissel van account gaat er iets niet goed.

Ik ging van mijn account, naar die van mijn man.
En daarna weer terug.

Nu krijg ik in mijn account, als ik naar "tegoed" ga, alleen nog maar het tegoed van mijn man te zien.

Ik heb de App er al afgegooid en er weer terug opgezet. Maar na het wisselen van accounts is het weer hetzelfde probleem.
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn eigen "tegoed" meer te zien.
In en uitloggen heeft ook geen effect.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sabbientje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is naar de My Vodafone app te gaan, naar het probleem gaan, en dan op die pagina op het (vraagteken) ? (rechts bovenin) klikken en dan op FEEDBACK. Als het goed is komt er dan een printje van je screen te staan en kan je daar feedback geven aan de makers van de My Vodafone app. Dan hebben ze er beeld bij en komt het ook direct aan bij de juiste afdeling.

Mijn eerste idee was ook verwijderen en weer opnieuw installeren maar dat heb je al gedaan. Daan zou ik nu niet zo 123 weten wat het zou kunnen zijn. Stuur de feedback en dan kan Vodafone daar iets mee doen. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sabbientje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is naar de My Vodafone app te gaan, naar het probleem gaan, en dan op die pagina op het (vraagteken) ? (rechts bovenin) klikken en dan op FEEDBACK. Als het goed is komt er dan een printje van je screen te staan en kan je daar feedback geven aan de makers van de My Vodafone app. Dan hebben ze er beeld bij en komt het ook direct aan bij de juiste afdeling.

Mijn eerste idee was ook verwijderen en weer opnieuw installeren maar dat heb je al gedaan. Daan zou ik nu niet zo 123 weten wat het zou kunnen zijn. Stuur de feedback en dan kan Vodafone daar iets mee doen. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met de feedback in te vullen via de link Sabbientje?
Sabbientje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ja, ik heb die feedback ingevuld met een zo duidelijk mogelijke uitleg erbij.

Voorlopig de app maar weer een keer verwijderd en er terug opgezet en vooral niet naar het tegoed van mijn man kijken, maar hem op mijn eigen telefoonnummer laten staan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, ik hoop dat het snel aangepast wordt voor je!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic