Vief

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2 agendas op mijn android

Is er een systeem (app of wat-dan-ook) waarmee ik zowel mijn thuis-agenda (outlook) als mijn werk agenda (ook outlook) in 1 samenstelling op mijn android krijg? (Galaxy Gio). En dit dan zonder alle mail uit diezelfde accounts ook mee te krijgen?
 
Ik heb zelf op internet gezocht, maar kom telkens op "net niet wat ik bedoel" uit.
Of vraag ik dan het onmogelijk?
 
Groet
Vief
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Vief, een specifieke app kan ik je helaas niet aanraden. Wat je eventueel zou kunnen overwegen, is om je Outlook niet weg te doen, maar wel bijvoorbeeld te synchroniseren met je GMail. Google heeft hiervoor de instructies op https://support.google.com/mail/bin/static.py?hl=nl&page=ts.cs&ts=1668960&p=syncdmail staan. Natuurlijk kun je ook kiezen voor een optie die toch je mail synchroniseert, en dan het update-interval op nooit / handmatig te zetten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Vief schreef:
Is er een systeem (app of wat-dan-ook) waarmee ik zowel mijn thuis-agenda (outlook) als mijn werk agenda (ook outlook) in 1 samenstelling op mijn android krijg? (Galaxy Gio). En dit dan zonder alle mail uit diezelfde accounts ook mee te krijgen?

Ik heb zelf op internet gezocht, maar kom telkens op "net niet wat ik bedoel" uit.
Of vraag ik dan het onmogelijk?

Groet
Vief
Goedemorgen Vief,

Je schrijft "net niet wat ik bedoel" kun je me zeggen wat je zoal bent tegen gekomen 🙂 Ik ga ondertussen ook eens speuren voor je.
Vief
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je vraagt waar ik dan tegeaan loop. Dan krijg ik de mail mee, of het is enkel geschikt voor Apple. Uiteraard wel een aantal oplossingen gevonden waarbij ik van een ander agenda-programma gebruik moet gaan maken (en dus afscheid nemen van Outlook), maar dat is geen optie.
 
Ik hoop dat je iets kunt vinden!
Alvast bedankt voor de moeite die je neemt!
 
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Vief, een specifieke app kan ik je helaas niet aanraden. Wat je eventueel zou kunnen overwegen, is om je Outlook niet weg te doen, maar wel bijvoorbeeld te synchroniseren met je GMail. Google heeft hiervoor de instructies op https://support.google.com/mail/bin/static.py?hl=nl&page=ts.cs&ts=1668960&p=syncdmail staan. Natuurlijk kun je ook kiezen voor een optie die toch je mail synchroniseert, en dan het update-interval op nooit / handmatig te zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic