ckck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2g netwerk nodig voor alarmsysteem

Beste Vodafone,

Voor ons alarmsysteem hebben wij een 2g netwerk nodig. Ondersteunen jullie prepaid simkaarten deze? Zo ja, hoe lang blijft dit netwerk nog ondersteund?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ckck
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk zou je deze vraag het beste kunnen stellen aan de klantenservice van Vodafone. Maar ik heb zelf even op google gekeken en lees dat Vodafone stopt in 2020 met 3G maar verder gaat met 2G of 4G.

Ik ga er daarom dan ook vanuit dat het 2G netwerk voor je prepaid gewoon blijft werken. Maar ik zou toch even de klantenservice van Vodafone bellen en anders wachten tot een moderator je hier antwoord op kan geven?! Wil je nog even laten weten als je zelf het antwoord hebt gevonden, alvast bedankt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ckck
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk zou je deze vraag het beste kunnen stellen aan de klantenservice van Vodafone. Maar ik heb zelf even op google gekeken en lees dat Vodafone stopt in 2020 met 3G maar verder gaat met 2G of 4G.

Ik ga er daarom dan ook vanuit dat het 2G netwerk voor je prepaid gewoon blijft werken. Maar ik zou toch even de klantenservice van Vodafone bellen en anders wachten tot een moderator je hier antwoord op kan geven?! Wil je nog even laten weten als je zelf het antwoord hebt gevonden, alvast bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
2G ondersteunen wij zowel met prepaid als onze abonnementen.
Hoe lang dit nog is, kan ik helaas geen antwoord op geven. Bij mij is op dit moment niks bekend over een uitfasering daarvan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic