Daantjes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

3 maanden gratis onbeperkt data bij nieuw abonnement

Hallo allemaal,
Op 25 februarie is mijn nieuwe RED abbo ingegaan. de dag erna kreeg ik een sms dat ik 3 maanden onbeperkt data zou krijgen. En dat was ook zo.
Op dinsdag 22 Mei ging ons tweede nieuwe RED Essential in met ook weer een sms een dag een dat ik 3 maanden onbeperkt data zou krijgen. ook dit klopt.
Op 11 Juni ging het derde nieuwe RED Essential in. Nu kreeg ik alleen (net als ook bij de andere) een sms over de gratis /ziggo extra's. Maar niets over de 3 maanden gratis onbeperkt internet.
Weet iemand hoe dit kan? Vind het best raar dat de derde het niet heeft. Ik Kan het ook nergens terug vinden .
Bedankt voor jullie reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Daantjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De 3 maanden onbeperkt internet die je krijgt bij een verlenging is niet meer.
Ik weet niet wanneer je je laatste abonnement heb aangevraagd? Mocht dit voor 16 april zijn geweest dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Via My Vodafone kan je ook chatten met de klantenservice, mocht je dit liever willen. Heb je na 16 april de aanvraag gedaan dan krijg je de 3 maanden onbeperkt niet meer gratis.

Update: Sinds 16 april 2018 is de actie afgelopen en zal de ‘3 maanden onbeperkte data’ niet meer te worden aangesloten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Daantjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De 3 maanden onbeperkt internet die je krijgt bij een verlenging is niet meer.
Ik weet niet wanneer je je laatste abonnement heb aangevraagd? Mocht dit voor 16 april zijn geweest dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Via My Vodafone kan je ook chatten met de klantenservice, mocht je dit liever willen. Heb je na 16 april de aanvraag gedaan dan krijg je de 3 maanden onbeperkt niet meer gratis.

Update: Sinds 16 april 2018 is de actie afgelopen en zal de ‘3 maanden onbeperkte data’ niet meer te worden aangesloten.
Daantjes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel voor je snelle en duidelijke reactie. Helaas wel een beetje zuur abonnement 24 april aangevraagd :frowning2:.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, dat is best een beetje zuur, kan ik me helemaal voorstellen.
Maar je hebt wel VodafoneZiggo samen kortingen en dat is natuurlijk ook al wel lekker. Ik weet, het is niet onbeperkt maar zo'n mooie aanbieding, daarom ben ik ook overgestapt van mijn oude provider naar Vodafone en ben er wel heel blij mee.

Veel plezier in ieder geval wel, maar dat zal vast wel lukken :relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic