NLHeideroosje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G delen via router

Beste Allemaal,

Voor mijn schoonouders (die op een binnenvaartschip werken en ook wonen) heb ik een TP-Link MR 3020 wireless router gekocht zodat zij ook hun 3g signaal kunnen doorzetten naar een WiFi.
Nu werkt het modem (Huwaei K3070) los op de laptop en vaste pc's aanboord perfect. Maar om nu steeds te moeten wisselen was behoorlijk lastig.

Volgens TPLink is het modem compatibel met de router. Alles gaat ook prima alleen blijft het de router aangeven dat het modem bezig blijft met verbinden. Hier uit haal ik dat de instellingen die er automatisch voor Vodafone (zakelijk) zijn ingegeven niet geheel juist zijn. Op de vodafone website kan ik echter deze instellingen nergens terug halen.
Zijn hier mensen die deze instellingen weten?
Ik heb nog geen firmware update gedaan van de router is dit aan te raden?

Graag hoor ik snel iets zodat ik dit aanboord kan oplossen
Alvast bedankt voor alle reacties!
Groetjes
Arjen (NLHeideroosje)
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Arjen, ik denk dat je in de juiste richting zit te denken 🙂 Het apparaat waar de modem aan verbonden is, is hetgene waar de juiste instellingen in moet staan. In je laptop is dat via de Vodafone software. Ik neem aan dat je ook in in de TP-Link kunt inloggen? Verander daar de APN-instellingen eens naar office.vodafone.com, ww & gebruikersnaam "vodafone". Zijn er nog andere instellingen waar hij daar om vraagt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic