jgeurts

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

4G en Vodafone scherp

Wanneer mogen de Vodafone scherp abonnees gebruik maken van het Vodafone 4G netwerk?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jgeurts ,

Daar is volgens mij nog steeds weinig informatie over, of 4G komt naar Vodafone Scherp. Op: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/scherp-sim-only-large.shtml is er nog steeds geen informatie over het 4G netwerk. Sorry.
Wallie14

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Support afdeling,

Ik heb een vodafone Scherp XL abonnement afgesloten die is afgelopen weekend ingegaan.
Ik heb echter geen toegang tot het 4G netwerk. Ondanks dat ik de dekkings testen heb gedaan op de verschillende postcodes waar ik mij op dat moment bevond. (9502RL en 9965TD). Die geven beide aan dat er 4G dekking is van jullie.

Als ik bij Mobiel netwerk kijk op mijn iPhone, staat het schuifje: Schakel 4G in wel aan.
Hebben jullie het 4G wel al geactiveerd voor mijn telefoon nummer? of moet er nog iets apparts ingesteld worden op de iPhone? Het betreft hier het nummer: 06*moderator edit: @Wallie14 geen privégegevens openbaar vermelden, zie ook de forumregels*

Met vriendelijke groet,
Wilfred Roossien
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@Wallie14 zou je s.v.p je telefoonnummer uit het bericht kunnen verwijderen? Deze hoort niet thuis op het internet. Bedankt! cc, @Marc-
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Wallie14

Helaas kunnen wij hier niet in jou gegevens kijken.
Wat je kunt controleren is de apn + instellingen:
Ga naar instellingen - mobiele gegevens:
mobiele gegevens aan
4g aan
Dataroaming mag aan hoeft niet
Eu internet: indien Dataroaming aanstaat deze uitzetten
Vervolgens klik je op mobiele data netwerk. Hier staat de apn bovenin voor het internet.
Apn is live.vodafone.com
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone

Mocht dit niet helpen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hierin verder helpen.
Wat je ook kunt proberen is een simkaart die wel op deze postcode 4g heeft in jouw toestel stoppen om te zien of het werkt en de jouwe in een ander. Mocht het aan je simkaart liggen dan kun je een nieuwe krijgen via de klantenservice of via een vodafone winkel. Tevens kan het ook zijn dat er netwerk werkzaamheden zijn of eventueel een storing.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Wallie14 , ik heb je topic samengevoegd met een eerder onderwerp hierover. Helaas wordt bij Scherp-abonnementen geen 4G aangeboden, zie ook onze website. Alleen bij abonnementen waar 4G toegang wordt aangeboden staat een 4G logo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic