liek.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5 euro is weg

beste Vodafone

ik heb eergisteren 5 euro op mijn prepaid kaartje gezet. de dag daarna heb ik een beetje op whatsapp en instagram gezeten en meer niet. ik wouw dus weer even kijken maar hij deed het niet. dus ik bel 1200 en hoor dat ik geen tegoed meer heb! ik kijk bij mijn gegensgebruik en zie dat ik 50 mb heb gebruikt en dat 5 euro weg is. ik heb niet langer dan 2 a 3 minuutje me 3G aangezet maar alles is weg 30 MB aan whatsapp en 20 aan instagram en ik begrijp het gewoon niet dat ik mijn geld heb weggegooid voor 2 min. o ja ik heb een prepaid kaartje mischien is dat wel handig om te weten

alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi liek.

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van hoe snel data wordt verbruikt.
De standaard tarieven voor prepaid zijn:
Bellen € 0,20 p.min | SMS € 0,15 per sms | Internet € 0,10 per MB.
Hier lees je er meer over.

Je kunt het beste een data Blox aanzetten. Dit is goedkoper dan verbruiken van je beltegoed. De data Blox staan op de link hier boven ook vermeld.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi liek.

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van hoe snel data wordt verbruikt.
De standaard tarieven voor prepaid zijn:
Bellen € 0,20 p.min | SMS € 0,15 per sms | Internet € 0,10 per MB.
Hier lees je er meer over.

Je kunt het beste een data Blox aanzetten. Dit is goedkoper dan verbruiken van je beltegoed. De data Blox staan op de link hier boven ook vermeld.
Boomer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook zo iets gehad ik ben een oudere persoon en heb overal geen verstand van Dus ik naar de Vodafone winkel en gezegd ik ga een weekend weg waar geen WiFi is dus wat moet ik doen om toch op het internet te kunnen De verkoperheeft me toen voor 10 euro 2 GB verkocht en ik had ook nog beltegoed bij gekocht (ik heb prepaid) Hij vertelde er niet bij dat de 2 GB maar 1 maand geldig was en er dan automatisch alles van mijn beltegoed betaalt wordt Geen goede service vodafone
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Boomer

Wel vreemd hoor, want op internet staat toch ook echt Sms "1GB" om de maandbundel aan te sluiten. Deze wordt daarna automatisch verlengd. Als je 2GB wenst dan sms je 2GB en ook deze wordt daarna automatisch verlengd. Zie voor meer info deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/you-1gb.shtml

Op de pagina staat ook: Is je bundel op? Sluit dan een nieuwe aan of gebruik gewoon je tegoed. Ik verwacht dat dit het geval is geweest. Je bundel was op en dan had je weer 2GB moeten bijkopen en dan was het niet gebeurd. Waarschijnlijk zit hier de misverstand in het gesprek met de verkoper.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic