cor pelzer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5 euro korting door combi ZIggo

we zouden vanaf 24 -08-2018 de korting van 5 euro krijgen omdat ik een abonnement bij jullie en ziggo hebben maar nu zijn we al een paar maanden verder en hebben we het nog steeds niet gekregen. als jullie het toch niet betalen moeten jullie het ook niet over bekent maken dat je 5 euro korting krijgt als je bij vodafoon en ziggo bent. en ons is belooft dat het vanaf 24 augustus de 5 euro korting er van af zou gaan.
mijn klantenummer is : *verwijderd door moderator*
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi cor pelzer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst, voldoe je aan deze voorwaarden?
1) Je hebt Internet (minimaal 30 Mbit/s) van Ziggo
2) Je hebt een geselecteerd Vodafone abonnement*
3) De abonnementen staan op hetzelfde adres en/of KvK-nummer

Precies weten of je in aanmerking komt? Doe de check, of lees klantenservice van Vodafone.

* Geselecteerde Vodafone abonnement:
Vodafone Scherp
Vodafone Start
Vodafone Smart
Vodafone Red
Vodafone Black

Ben je hier zeker van, en deze pagina goed gelezen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen dan even met je mee kijken wat er aan de hand is. Dit is via de community jammer genoeg niet mogelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's via de klantenservice en hebben zij kunnen achterhalen waarom het nog niet toegevoegd op je nummer is?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic