Er1k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbiedingen voor mensen die geen Ziggo hebben of willen

Ik ben ruim 10 jaar een tevreden klant geweest bij Vodafone maar dit jaar ben ik overgestapt naar een andere provider. Vodafone probeert te pushen dat je ook klant van Ziggo wordt. Wil je dit niet dan doen ze geen concurrerend aanbod meer.

Ik heb al meer dan 10 jaar glasvezel, ik wil geen Ziggo. Waarom zou ik een stap terug doen qua techniek en service?

Gaat Vodafone weer concurrerende aanbiedingen doen voor mensen die wel een mobiel abonnement willen maar niet een heel pakket met Ziggo?
Ik was namelijk wel tevereden met het netwerk en de service.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Er1k
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vreemd verhaal hoor! Wil niet zeggen dat het niet zo is, maar herken het verhaal niet.
Vodafone doet vaak aanbiedingen aan klanten, maar dit kan jij op het moment van aanbieden misschien geen aanbieding vinden, dat kan. Maar vaak hoor ik van mensen, die ook geen Ziggo hebben, dat ze de klantenservice van Vodafone hebben gebeld en toch een leuke aanbieding krijgen.

Over wat je zegt met een stap terug doen que techniek en service van glasvezel is niet waar. Ziggo heeft namelijk door heel Nederland alle aansluitingen via Glasvezel en pas vanaf de kast in de straat naar je huis gaat het via de kabel. Daarnaast is Ziggo nu ook bezig met snel internet en zal dat waarschijnlijk ook best wel gaan komen en 200 of 400 mb is ook best snel, bij Ziggo. Goed, je hebt niet evenveel upload als download. Als je dat zegt, dan kan ik je gelijk geven. Maar verder is de service en techniek best prima op orde bij Ziggo.

Zelf had ik glasvezel en nu heb ik weer Ziggo maar merk er helemaal niets van. Ben er zeer tevreden over maar goed, dat hoeft niet een reden te zijn om over te willen stappen natuurlijk. Ieder zo z'n gedachten en jij hebt die van jou en ik die van mij. Gelukkig maar dat niet iedereen er hetzelfde over denkt 🙂

Maar goed, ik zou toch nog eens contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en anders even een prive berichtje sturen via Facebook en/of Twitter en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Er1k
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vreemd verhaal hoor! Wil niet zeggen dat het niet zo is, maar herken het verhaal niet.
Vodafone doet vaak aanbiedingen aan klanten, maar dit kan jij op het moment van aanbieden misschien geen aanbieding vinden, dat kan. Maar vaak hoor ik van mensen, die ook geen Ziggo hebben, dat ze de klantenservice van Vodafone hebben gebeld en toch een leuke aanbieding krijgen.

Over wat je zegt met een stap terug doen que techniek en service van glasvezel is niet waar. Ziggo heeft namelijk door heel Nederland alle aansluitingen via Glasvezel en pas vanaf de kast in de straat naar je huis gaat het via de kabel. Daarnaast is Ziggo nu ook bezig met snel internet en zal dat waarschijnlijk ook best wel gaan komen en 200 of 400 mb is ook best snel, bij Ziggo. Goed, je hebt niet evenveel upload als download. Als je dat zegt, dan kan ik je gelijk geven. Maar verder is de service en techniek best prima op orde bij Ziggo.

Zelf had ik glasvezel en nu heb ik weer Ziggo maar merk er helemaal niets van. Ben er zeer tevreden over maar goed, dat hoeft niet een reden te zijn om over te willen stappen natuurlijk. Ieder zo z'n gedachten en jij hebt die van jou en ik die van mij. Gelukkig maar dat niet iedereen er hetzelfde over denkt 🙂

Maar goed, ik zou toch nog eens contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en anders even een prive berichtje sturen via Facebook en/of Twitter en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen.
Er1k
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik bijvoorbeeld de Sim-only van Vodafone (26 Euro voor Red Essential, 3GB, onbeperkt bellen) vergelijk met T-Mobile (10 GB, onbeperkt bellen voor 25 Euro) of Tele2 (10 GB, onbeperkt bellen voor 18 Euro) dan vraag ik af waarom het een vreemd verhaal is. Vodafone is daar duidelijk het duurst.

10GB kost 30 Euro per maand, neem je Ziggo dan krijg je ineens 20GB voor 25 Euro. Alleen i.c.m. Ziggo hebben ze ineens een hele scherpe aanbieding.

De verbinding is bij glasvezel symmetrisch en bij kabel niet inderdaad. Verder heb ik wel bij Ziggo gezeten en daar heb ik slechte ervaringen mee.
Misschien is het nu beter dan vroeger dat zou kunnen.
Voor een vergelijkbaar pakket met drie ontvangers ben ik bij Ziggo ongeveer 10 Euro duurder uit per maand dan bij Telfort.
Ik heb dan een upload van 20 Mbit i.p.v. de 100 Mbit die ik nu heb, niet heel erg maar wel trager.

Ik zal de klantenservice eens bellen als mijn abonnement afloopt in maart.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Als alle providers een zelfde prijs zouden rekenen dan waren we met 1 provider wel klaar geweest. Klantenservice bellen en vragen of je korting kan krijgen op je abonnement en ben je het er niet mee eens ga je verder shoppen. Dat is het mooie van meerdere providers en verschillende prijzen. Het is zo lastig om alles met elkaar te vergelijken, want niets is hetzelfde. Alleen dat je mobiel kan bellen, dat kan je bij allemaal 🙂

Succes in maart, ik hoop dat ze dit mee hebben gelezen en wie weet kunnen ze je een leuk aanbod doen?!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Mijn collega's van de afdeling Verkoop lezen helaas niet mee vermoed ik. Maar, bel ons zeker even als je huidige abonnement verlengbaar is. Dan kijken we samen met je mee naar de mogelijkheden @Er1k.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten voor nu.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic