fvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aankoop nieuwe iPhone

Ik wil graag weten of ik een nieuwe iPhone met behoud van bestaand abonnement bij vodafone kan kopen of moet ik daarvoor mijn abonnement verlengen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi fvd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is altijd verstandig om na 1 of 2 jaar, wanneer je je contract kan verlengen, om deze opnieuw af te sluiten. Want vaak krijg je dan weer betere aanbiedingen en een goede prijs. Dus je eigen abonnement verlengen met een nieuw abonnement is wel het beste!! Maar goed, dit kan alleen als je abonnement is afgelopen natuurlijk.

Overigens, een LOS toestel kan je in een Winkel van Vodafone ook gewoon kopen! Dan hoef je verder niets aan je abonnement te doen maar moet je natuurlijk wel je toestel in 1x betalen.

Eerder kan ook, omdat je misschien een telefoon wenst. Dan is Vodafone Next iets voor je:
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi fvd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is altijd verstandig om na 1 of 2 jaar, wanneer je je contract kan verlengen, om deze opnieuw af te sluiten. Want vaak krijg je dan weer betere aanbiedingen en een goede prijs. Dus je eigen abonnement verlengen met een nieuw abonnement is wel het beste!! Maar goed, dit kan alleen als je abonnement is afgelopen natuurlijk.

Overigens, een LOS toestel kan je in een Winkel van Vodafone ook gewoon kopen! Dan hoef je verder niets aan je abonnement te doen maar moet je natuurlijk wel je toestel in 1x betalen.

Eerder kan ook, omdat je misschien een telefoon wenst. Dan is Vodafone Next iets voor je:
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @fvd,

Je kunt bij een bestaand abonnement wel een nieuw toestel kopen, maar dit is dan volledig voor eigen rekening en je moet deze inderdaad dan dus "los" kopen. In dit geval is Vodafone NEXT dus een optie voor jou.
Wanneer je verlengt, kun je een nieuwe iPhone uitzoeken in combinatie met een abonnement en zit er dus een ander kostenplaatje en betalingswijze aan vast.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was mijn uitleg duidelijk @fvd? Of kan ik je nog ergens mee helpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic