gdederde

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanmelden samsung galaxy s5

Ik heb sinds vanmiddag ineens een raar iets,
krijg mij niet meer aangemeld om iets te kunnen doen erop
Vingerscan die er opzat is op wonderbaarlijke wijze verdwenen en het alternatieve wachtwoord is niet goed
Heb er ooit problemen mee en had dat graag zo gehouden maar zou dit totch graag opgelost willen hebben.
Voor ik het laat opsturen ter reperatie als er echt geen andere oplossing is dan vraag ik hier maar om wat hulp.
Heb al geprobeert door batterij en sim er een tijdje uit te laten maar zodra ik het weer probeer kom ik niet verder zodra ik het wachtwoord invoer
blijf maar melding krijgen wachtwoord is onjuist

Ik hoop dat er iemand kan helpen alvast bedankt
g
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gdederde ,

Ik heb en video voor je gevonden zie link onderaan het bericht. Hopelijk zijn de instructies van me vorige bericht wat duidelijker ;). Het zijn misschien lastige stappen je kunt het proberen lukt het niet bezoek dan en winkel.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=EIGst3ed0fc

Fijne avond!

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gdederde ,

Heb je al 5 keer je wachtwoord fout ingevoerd? Normaal zou je dan en optie krijgen om met je Google account je toestel te unlocken. Als je op het toestel ook en Samsung account hebt aangemaakt kun je gebruik maken van, https://findmymobile.samsung.com/login.do je kunt dan van afstand je scherm unlocken.

Mochten deze opties niet werken kan ik je de instructies per bericht even sturen zodat je deze kunt proberen (kan helaas niets doen aan de data die je dan verliest).
gdederde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi samsung expert,

Ik heb het al meer dan 5 keer geprobeert maar krijg na meerdere pogingen alleen een blokje dat ik na 30 sec weer kan proberen omdat dan een limiet bereikt is
heb geen samsung account
Ik kan echt alle hulp gebruiken als ik maar door dat aanmelden komt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gdederde ,

Let op! Als je de volgende stappen gebruikt verlies je gegevens op het toestel!
Zet het toestel uit. Druk op de volume omhoog + home + aan/uit knop, op en gegeven moment zie je het recovery menu (je maakt gebruik van de volume toesten om omhoog en omlaag te gaan)
zie dan Wipe Data/Factory Reset bevestig dit met de home knop dan zullen de voorbereidingen zich laden en ga dan naar Reboot now bevestig dit weer met de home knop. Je toestel zal worden gereset helaas kan ik aan je gegevens niets doen... Ik hoop dat je ze op en SD kaartje hebt staan of op de PC in de cloud en zo ook voor je contacten.

Laat je het me weten of het is gelukt?
gdederde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi

ik krijg het echt niet voor elkaar, ik kan het uitzetten aanzetten en dan voer ik de pincode in en dan hoort in principe die vingerscan te komen, maar dat gebeurt dus iet.
krijg alleen voer alternatief wachtwoord in.
dat heb ik al tig keer gedaan nu maar krijg steeds ojuist wachtwoord.
heb ook al geprobeerd om het via de pc bij de instellingen te komen maar zodra ik de gegevens van de mobiel open is de helemal leeg
ik hoopte dat het iets simpels zou zijn maar betwijfel het
dus als er geen oplossing is is het misschien hadiger om het op te sturen zodat de instellingen terug gezet kunnen worden
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gdederde ,

In me vorige bericht probeerde ik je te vertellen hoe je het toestel kunt resetten waardoor je toegang hebt tot het toestel (je raakt sowieso al je gegevens helaas kwijt, ook bij en reparatie).
Als je het niet snapt hoe je door de instructies kunt komen zou je eventueel en winkel kunnen bezoeken als je dit prettiger vindt.
gdederde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat ik gegevens kwijt raakt vind ik niet zo belangrijk dat voer ik wel weer in
de dingen die ik dus moet doen die lukken niet,
als het op deze manier opgelost kan worden dan ben ik enorm geholpen, maar als dat er niet inzit dan ga ik gewoon bij een winkel langs al zullen die het daar al helemaal niet weten maar goed

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gdederde ,

Ik heb en video voor je gevonden zie link onderaan het bericht. Hopelijk zijn de instructies van me vorige bericht wat duidelijker ;). Het zijn misschien lastige stappen je kunt het proberen lukt het niet bezoek dan en winkel.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=EIGst3ed0fc

Fijne avond!
gdederde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey het is gelukt dankje wel man
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gdederde ,

Geen dank, goed om te horen dat het is gelukt. Fijne avond nog verder.
Topic is opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic