Vapekings

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluiten Vodafone zakelijk abonnement DRAMA

Op 07-02-2018 hebben wij 2 zakelijke abonnementen afgesloten bij vodafone sim-only. Beide zijn deze aangevraagd met nummerbehoud. Na problemen met Tele2 hebben wij toestemming gekregen voor beide gelijkwaardige abonnementen hier vervroegd weg te kunnen per 07-02-2018. Op 07-03-2018 zouden de abonnementen overgaan. 1 van de 2 abonnementen ging op die datum zonder problemen over. Het andere abonnement is tot op heden nog steeds bij Tele2..... In de tussentijd (2maanden) heb ik 6x contact gehad met de klantenservice van Vodafone welke mij de eerste 2x doorverwezen naar Tele2. Tele2 gaf aan dat het abonnement zonder problemen overgenomen kan worden en of er voor de zekerheid ''; mag per direct weg'' aangegeven kon worden. Daarna weer teruggekoppeld naar Vodafone welke mij hebben verteld dat ze de aanvraag opnieuw gingen doen en ik hier bevestiging op de mail van zou krijgen. Na een week niks gehoord te hebben het zelfde proces hehaald met bellen naar Vodafone. Weer heb ik te horen gekregen dat ze het nog eens gaan proberen en dat afgelopen keer niet goed verwerkt is en dus niks is gebeurd. Dit heeft zich 4x herhaald, waarna de 5e keer mij verteld werdt dat ik de gehele order maar opnieuw moet gaan plaatsen op het actieve nummer na. Te belachelijk voor woorden dat dit me na 2 maanden meerdere malen bellen met gesprekken van gemiddeld 30min pas verteld wordt. Met conclusie we kunnen niets voor je doen, met andere woorden regel het zelf maar en plaats een nieuwe order want deze is geanulleerd (zonder dit aan mij door te geven). Zal er dus weer een ruime maand overheen gaan voor het nieuwe contract getekend is en dan heb ik nog geen bevestiging dat het dit keer wel goed zal gaan. Heb de simkaart al 2 maanden hier liggen op non actief.... Hoop dat ik geholpen zal worden aangezien de vodafone klantenservice bekent staat op zijn expertise en goede service. Dit is nu zwaar dramatisch. Het andere abonnement werkt perfect net als het gelijk aangesloten Ziggo TV en Vast bellen. Gelieve mij Z.S.M. verder te helpen. Dit kost me een hoop tijd en moeite, mag hopen dat ik niet alles voor niets heb gedaan en wacht na dit bericht op een reactie vanuit Vodafone......

6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Vapekings,

Ik kan me voorstellen dat de moed hiervan in je schoenen zakt. Excuses dat je na 2 maanden Ik snap dat je graag zo snel mogelijk goed geholpen wilt worden, echter kan ik je daar via het forum helaas niet bij helpen. Vanuit het forum kan ik namelijk niet in de systemen om het een en ander voor je na te kijken. Op welke manier heb je contact gehad met de klantenservice? En is er inmiddels wel een nieuwe bestelling met nummerbehoud geplaatst?
Vapekings
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Sietske,
Had graag gezegd dat het opgelost is. Maar dat is helaas nog niet het geval...
Heb contact gehad telefonisch met de vodafone klanten service een keer of 8. Kost me een hoop tijd.... Een nieuw contract afsluiten zal weer een maand gaan duren en dan heb ik nog geen garantie dat het goed gaat.
Onbegrijpelijk waarom ze niet het porteringsverzoek opnieuw bij Tele2 kunnen indienen.
MTE

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik herken de vorige klacht. die van mij is als volgt:
Op 28 september 2017 ben ik met een overeenkomst aangegaan voor 7 zakelijke abonnementen. De overgang bleek onmogelijk geregeld te worden binnen uw organisatie. Alle 7 overgangen zijn fout gegaan en zijn er zaken niet goed in het dossier gekomen ondanks alle bevestigingen. Ik heb iedere twee weken of vaker moeten bellen wat de status was en waarom er niets gebeurd was. 19 maart 2018 hebben we de laatste correctie doorgevoerd en omdat ik toen ben voor de eerste keer fatsoenlijk behandeld en heb ik besloten het laatste zakelijke abonnement over te sluiten. Gisteren is deze door de vorige provider conform bevestiging afgesloten, maar we hebben geen sim van vodafone ontvangen en zijn naar de winkel gegaan. Daar kregen we te horen dat het meer dan 48 uur ging duren, maar dat ik de klantenservice moest bellen om deze sneller te activeren. Dat werd ook beloofd maar na een uur geen ontvangst, dus ruim voor 20.00 uur gebeld en in de wacht gehouden en op het laatste moment door deze afdeling door verbonden met een afdeling die afgesloten was. Vanochtend heb ik weer contact opgenomen om het weer een keer te proberen. Je wordt weer van het kasje naar de muur gestuurd en geen aansluiting. Om 13.30 en 19.00 uur weer geprobeerd, maar wederom geen oplossing en uw medewerkers worden onbeschoft en lijken er plezier in te hebben een klant te pesten. Gisteren heb ik via linkedin een mail gestuurd naar heer Hoencamp, maar nog geen reactie gehad. Mijn vrouw heeft nu 2 dagen geen telefoon. Ik heb in de afgelopen 7 maanden meer dan 50 uur gespendeerd aan de overgang naar jullie. Ik zou graag zien dat Vodafone het laatste nummer aansluiten en mijn kosten vergoed welke ontstaan zijn door gederfde inkomsten.

Ik zou het waarderen als u hierop actie onderneemt en mij op de hoogte houd van de vorderingen.
Het is binnen de Vodafone organisatie iemand te vinden bereid is een oplossing te bieden ipv naar iedereen door te verbinden
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Om twee draadjes te voorkomen, dit topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic