Veerle De Bie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanvraag nieuwe nummer vanuit een Belgisch bedrijf

Beste,

Wij zijn een Belgische firma die een netwerk aan het uitbouwen zijn van beweegadviescentra, voor elk centra hebben wij dus een mobiel nummer nodig. Voor Belgie werken wij met Telenet en vermits Vodafone de Nederlands partner is van Telenet willen wij voor onze Nederlandse vestigingen met jullie samen werken, Onze eerste vestiging opent in Alphen A/D Rijn eind augustus en daarvoor had ik dus een nummer nodig. Bij Telenet kan ik dit dus telefonisch in orde brengen. Maar bij jullie lukt mij dit niet ik kan op geen enkele manier met mijn Belgisch nummer contact met jullie opnemen als ook niet per mail. Ik had alles ingegeven maar mijn bestelling blijft hangen op een Belgisch IBANnummer, maar het voorgestelde telefoonnummer kan ik niet gebruiken vanuit Belgie. Hoe kan ik dit best regelen of op een andere manier contact opnemen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Veerle De Bie voor Action Reaction NV
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Veerle De Bie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed om te horen dat jullie samen met Vodafone wensen te werken om bereikbaar te zijn. Je kan het beste per telefoon contact opnemen met Vodafone. Je kan contact opnemen met Vodafone via het nummer +31 43-355.55.55 (ma t/m vr 09:00 - 17:00 uur). Daar zullen ze je waarschijnlijk beter kunnen helpen en daar kan je ook vragen of het via België mogelijk is om een contract af te sluiten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Veerle De Bie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed om te horen dat jullie samen met Vodafone wensen te werken om bereikbaar te zijn. Je kan het beste per telefoon contact opnemen met Vodafone. Je kan contact opnemen met Vodafone via het nummer +31 43-355.55.55 (ma t/m vr 09:00 - 17:00 uur). Daar zullen ze je waarschijnlijk beter kunnen helpen en daar kan je ook vragen of het via België mogelijk is om een contract af te sluiten.
Veerle De Bie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok bedankt voor je reactie doe ik meteen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic